Gå til innhold

Hva betyr den enkelte smiley for deg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

For meg har det sett ut som en som tenker seg om, men når jeg ser etter ser jeg jo at den ser litt flau ut. :roll:

Det står jo enig på denne her, men det er jeg overhode ikke enig i :enig_animasjon:

:wink:

:eeeh: Kanskje sånn jeg føler meg etter en skikkelig hard dag...

Denne da? :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så den er slettes ikke sint, men kun er solbrent smiley med talefeil?

Vel - er ein sint nok, har enkelte problem med å gjera seg forstått ;)

:sinnatagg: - kjem med eit kraftuttrykk...

:eeeh: - er nok muleg å reagere slik ovanfor noko... kvalmande, til dømes.

:wow: - vedkommande har nok fått auga på eit skikkeleg lekkert mannebein (meg) eller kanskje eit sexy individ av kvinnekjønnet :sexy:. Er eit alternativ til :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Så den er slettes ikke sint, men kun er solbrent smiley med talefeil?

:ler:

Jennifer

:ler: Joda, sint er den! Og jeg syns den er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:roll: betyr at jeg tenker, grubler, funderer over noe jeg har skrevet/tenkt. Oppfatter den ikke som himling med øynene eller hånlig. Bare litt "betenkt" og kanskje litt "oppgitt" over meg selv...

:sjarmor: er rett og slett et stort, fett glis!

Savner den gamle :lol: - tror den var min mest brukte smiley, i tillegg til :roll: og :wink: . Nå syns jeg ikke den uttrykker det den gjorde før... :roll: <----- *Kverula syns det er litt trist, betenkelig*

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig_animasjon: (trodde dette var enig-smiley, helt til jeg så den drev med helt andre aktiviteter..hehe.)

Nå bruker jeg den aldri!

:roll: Denne bruker jeg som: "er det mulig å være så kort" eller "JEEZ"

:sjarmor: " me cool"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg har vært så mye på kvinneguiden i det siste, og putta på med så mange smileys, at jeg savner dem i virkeligheten, da jeg skulle ha brukt de i de ordentlige samtalene mine :oops: Kanskje på tide å ta en smiley fri dag :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelsmil:

Er jeg også litt usikker på. Koden er jo tommelsmil, men jeg synes mer den ser ut som en Kom-til-meg-smil eller noe.

Jeg er enig i tommelsmil jeg. Denne betyr liksom "supert" eller "så bra" og alt mulig annet lignende. En smiley for når alt klaffer og går i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:tommelsmil: Denne syntes jeg strutter av "supert, flott". Bruker den gjerne hvis noen beskriver noe de har gjort, og jeg syntes det er bra.

En av de bedre smileyene faktisk.

:o Denne liker jeg også - litt sånn: Dæven døtte.... :o

:ler: Og denne liker jeg - den ler så hjertelig.

:veldigsur: Denne liker jeg ikke - ser dau ut.

:Hehe: Og denne er genial - rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig_animasjon: Har fått en ny betydning etter å ha lest de innleggene over her.... Pule-smily..

Crazee: :sexy: Så nå at det er samme bilde som du har i avataren din... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har :roll: i signaturen min da!!

med denne :roll: mener jeg oppgitt, himler med øynene, den ble lagt inn en periode jeg var mye oppgitt i diskusjoner her inne, burde kanskje endres, men jeg blir stadig oppgitt over endel, så jeg synes den passer der enda. :wink:

:wink: bruker jeg også endel, for å prøve å vise at ikke alt er så gravalvorlig, eller slik man bruker ett blunk (ikke i flørt) mellom mennesker når man spøker eller tar brodden av noe.

:sjarmor: =frekk, selvgod, kongen på haugen, sexy osv, kan brukes på flere måter.

:-? = vet ikke helt om jeg liker dette...

:heiajente: = blondealine, blondinen...

:brunette: = brunettealine, den arbeidsomme

:sinnatagg: = "godsint"... om jeg kan si det? Ikke sint, men morsomt irritert over noe... som når man er driti ut, og personen som var ansvarlig for det står rett ved sidenav og flirer...

:eeeh: = blærk!! brukes til så mangt... rett og slett blærk.

:tunge1: = blæ.

bruker igrunnen de fleste smilyene jeg... rundt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral
:enig_animasjon: Har fått en ny betydning etter å ha lest de innleggene over her.... Pule-smily..

Har brukt den litt jeg, for å si meg enig.. Ikke sett så nøye på den før, men tror nok jeg kommer til å bruke :Nikke: heretter :wink:

Litt flau = :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt den litt jeg, for å si meg enig.. Ikke sett så nøye på den før, men tror nok jeg kommer til å bruke :Nikke: heretter :wink:

Litt flau = :oops:

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...