AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg har de siste to årene slitt litt med psyken, og spesielt på vinter-halvåret. Jeg har sluttet studie, er singel, og bor hjemme så livssituasjonen er ikke akkurat på topp. I dag våknet jeg klokken 6 om morgenen, men jeg klarte av alle ting å sovne for å så våkne klokken 3 på ettermiddagen. Jeg er i min første uke uten jobb da jeg har jobbet ræva av meg i flere måneder i en krevende jobb, og nå er plutselig alt stille noe jeg faktisk sliter med å godta. Alle avtaler jeg har med venner, og annet går i dass. Mye i livet mitt er kaotisk akkurat nå, og jeg har nettopp begynt på ny medisin for ADHD noe som gjør til at jeg sover mye. Uansett, så lurer jeg på om det er flere som har det slikt? Jeg har ikke mistet livsglede da jeg gleder meg til mye, men jeg kan virkelig være langt nede noen dager og da er alt ganske svart! Heldigvis reiser jeg bort etter jul, men er redd for at jeg skal ta med meg denne "depresjonen" på reise.. Flere? Anonymous poster hash: a64a9...08f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå