AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg har fått tykk brunt utflod nå, 5 dager før mensen. Har også hatt litt ''mensenkramper'' symptomer før jeg la merke til dette i dag, og har små vondt nede ved magen. Hva kan dette skylles? har hatt fast partner i ett halvt år, og har sjekket meg for klamydia etter vi ble sammen så vet at dette kan det ikke være. Noen som vet hva dette kan være? Anonymous poster hash: 36cc1...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Del Skrevet 10. desember 2014 Kan jo hende mensen er litt tidligere ute enn vanlig? Anonymous poster hash: 4def6...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 10. desember 2014 #3 Del Skrevet 10. desember 2014 Kan jo være diare, ville passet på hva jeg puttet i munnen framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Del Skrevet 10. desember 2014 Kan jo hende mensen er litt tidligere ute enn vanlig? Anonymous poster hash: 4def6...bd4 går på p-piller,og har gjort det nå i 4 år og aldri opplevd dette tidligere. Bare når jeg har hoppet over mensen, men det har jeg ikke gjort på lenge. Anonymous poster hash: 36cc1...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Del Skrevet 10. desember 2014 Kan jo være diare, ville passet på hva jeg puttet i munnen framover. Hold de usaklige kommentarene for deg selv! Anonymous poster hash: 36cc1...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 10. desember 2014 #6 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) Hold de usaklige kommentarene for deg selv! Anonymous poster hash: 36cc1...e6f Kommentaren min var ment med kjærlighet. Det stod ingenting om hvor denne brune utfloden kom i fra. Om det ikke var fra rumpa så kan det være tørket blod som kan få en kjølig brunfarve hvis det har oppholdt seg uten mye fuktighet. Endret 10. desember 2014 av Cowboy Lotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest auroravictoria Skrevet 10. desember 2014 #7 Del Skrevet 10. desember 2014 Det kalles spotting og inntreffer hos de fleste kvinner få dager før det kommer friskt blod. Dette er rester fra forrige mens og en "reminder" om at nå er mensen like rundt hjørnet. Jeg spotter alltid et par dager før mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 10. desember 2014 #8 Del Skrevet 10. desember 2014 Det er helt vanlig, hadde det selv i en uke før mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå