Gå til innhold

Jeg hater pikken min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva du ønsker å oppnå med denne tråden. Men for å konstatere det åpenbare, ja, pikken din er blandt de minste der ute.

Og hele diskusjonen på om størrelsen er viktig eller ikke, den kan enkelt oppsummeres med at hvor stor penis er ikke betyr så mye så lenge den er "stor nok" og din penis er rett og slett "for liten" for mange kvinner.

Med andre ord, om penis har medium lengde og tykkelse eller stor lengde og tykkelse er ikke så veldig viktig, det som betyr noe er at den ikke er liten. Og din er bitte liten.

Anonymous poster hash: 0e4d7...966

Hehe hvis du har hatt sex med flere enn 10 gutter, så vil mest sannynlig 3-4 av de hatt denne størrelsen. Hvordan står det til med ditt eget underliv da?;) Hvis det er dårlig stilt der nede, så er du unnskyldt da. Men damer som ikke klarer å bli tilfredsstilt av en penis rett under gjennomsnittet, er for vide. Er bare å spørre en fagperson, så vil du få samme svaret.:) Damer sin størrelse varierer like mye som menn. Så de damene som sier de MÅ ha stor penis, forteller jo da menn at de er vide. Det blir nok ikke noe savn uansett for disse.:)

Anonymous poster hash: 9e455...ce1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alltid at større er bedre, men det hjelper å hvert fall. ;)

• Liker 2
Skrevet

Men hva skal dere damer som er vide gjøre da for å tilfredsstille en mann bedre?:)

Du får spørre de som er vide da...

Skrevet

Du får spørre de som er vide da...

Du er jo en av de som skriker høyt om stor pikk i enkelte tråder. Så tenkte du kunne svare på det.:)

Skrevet

Noen av foraene jeg frekventerer har ofte tråder hvor folk blir bedt om å poste et bilde av kuken sin, og kukene er ALLTID større enn min. Jeg har målt kuken min, den er 13 cm erigert, noen ganger bare 12. Den er også tynn, knapt tykkere/bredere enn innsiden av en helt vanlig scotch-taperull.

Høres helt normalt ut! De fleste kvinner får dessuten ikke orgasme fordi pikken er så stor, men fordi klitoris blir stimulert. Jeg synes ikke at du skal tenke mer over dette.

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker peniser på størrelse som din. Synes det er heeelt perfekt, ikke for liten og ikke for stor. Jeg har dødsdigge pupper, skal vi gifte oss? :blomst:

Anonymous poster hash: e2588...bf9
Skrevet

Du er jo en av de som skriker høyt om stor pikk i enkelte tråder. Så tenkte du kunne svare på det.:)

Du vet, man kan nyte synet av en stor pikk uten å være bøtte-fitte....

Skrevet

Du vet, man kan nyte synet av en stor pikk uten å være bøtte-fitte....

Okei, så du har ikke sex med disse, men bare beskuer de med andre ord?:)

Skrevet

Okei, så du har ikke sex med disse, men bare beskuer de med andre ord?:)

Hva har dette med ts sitt innlegg å gjøre? Hold deg til tråden...

Skrevet

Hva har dette med ts sitt innlegg å gjøre? Hold deg til tråden...

Du svarte ts, og sa at så lenge han var veldig flink til å slikke, bruke fingrene osv, så kunne det gå bra. Så da mener du med andre ord at pikken hannes er ubrukelig? Isåfall tør jeg ikke å tenke på hva musa til ei dame som ikke klarer å bli tilfredsstilt av en nesten gjennomsnittlig penis er? Så da spør jeg hvorfor han skal gjøre dette når penisen hans er helt normal. En micro penis er fra alt under 6 cm, og hannes er 13 cm, 1-2 cm fra gjennomsnittet. I enkelte asiatiske land er gjennomsnittet 10 cm. Hvordan i alle dager klarer de å ha et godt sexliv der nede, eller lage barn for den saks skyld?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skrev også "bruke kuken bra" det er han som hater kuken sin og ikke tror den er bra nok -ikke jeg, jeg ga han råd til andre ting han kan gjøre enn bare å fokusere på at HAN synes den er liten... Men hvis du vil fortsette å kverulere så javel

Skrevet

Aldri opplevd at størrelsen har vært noe problem, så ikke bekymre deg for det TS :)

Anonymous poster hash: e4379...99e
Skrevet

Noen av foraene jeg frekventerer har ofte tråder hvor folk blir bedt om å poste et bilde av kuken sin, og kukene er ALLTID større enn min. Jeg har målt kuken min, den er 13 cm erigert, noen ganger bare 12. Den er også tynn, knapt tykkere/bredere enn innsiden av en helt vanlig scotch-taperull.

trodde alltid du var jente.. :vetikke:

Skrevet

Jeg skrev også "bruke kuken bra" det er han som hater kuken sin og ikke tror den er bra nok -ikke jeg, jeg ga han råd til andre ting han kan gjøre enn bare å fokusere på at HAN synes den er liten... Men hvis du vil fortsette å kverulere så javel

Jo men det jeg reagerer på er at mange av dere mener penisen hannes er ubrukelig, da alle som kan litt om sex og anatomi vet at denne er helt normal.

Blir det rett å fortelle ei jente som har komplekser for å ha for små pupper, å be henne skaffe seg silikon, eller gi kjeresten en ekstra blowjob hver dag som kompensasjon?

Eller å be ei jente som spør om hun er for vid, om å helle fokusere på å bli dritgod på blowjobs e.l. Da sier man jo at hun egentlig er ubrukelig, selv om hun mest sannsynlig er helt normal.:)

• Liker 2
Skrevet

Så fordi jeg ga tips om andre ting han kan gjøre så sier jeg han er ubrukelig.. ja det var dagens. Kanskje hvis han begynte tenke over andre ting å gjøre i sengen og faktisk skjønte at han tilfredsstiller og er bra nok så vil han ikke stresse med de tankene om cm sine. Ofte hjelper det ikke å motsi folk tusen ganger på det de har bestemt seg for, men heller guide de inn på et litt annet spor som gjør at de til slutt skjønner greia selv.. Og det er heller ikke så turn on for en dame hvis typen er helt "ånei, jeg har for lite kuk, jeg kan jo ikke tilfredsstille deg" da er det bedre med "jeg skal gi deg en opplevelse du ikke vil glemme" akkurat som det ville vært omvendt, hvis det hadde vært en dame som hadde kompleks. Og så ville kanskje selvtilliten steget....

Skrevet

Så fordi jeg ga tips om andre ting han kan gjøre så sier jeg han er ubrukelig.. ja det var dagens. Kanskje hvis han begynte tenke over andre ting å gjøre i sengen og faktisk skjønte at han tilfredsstiller og er bra nok så vil han ikke stresse med de tankene om cm sine. Ofte hjelper det ikke å motsi folk tusen ganger på det de har bestemt seg for, men heller guide de inn på et litt annet spor som gjør at de til slutt skjønner greia selv.. Og det er heller ikke så turn on for en dame hvis typen er helt "ånei, jeg har for lite kuk, jeg kan jo ikke tilfredsstille deg" da er det bedre med "jeg skal gi deg en opplevelse du ikke vil glemme" akkurat som det ville vært omvendt, hvis det hadde vært en dame som hadde kompleks. Og så ville kanskje selvtilliten steget....

Jo skjønner at du prøvde å gi han andre tips som kunne gjøre det bedre. Men det du i realiteten forteller TS er at siden penisen din er for liten, så kan du tilfredsstille dama ved å gjøre det på denne måten.

Og det er jo ikke mye rart at jenter og gutter har komplekser for kroppen sin når de leser at hvis man har små pupper eller under gjennomsnittlig stor penis, eller hva det måtte være, så er man ubrukelig.:)

Skrevet

Du leste ikke hva jeg skrev. Så jeg gidder ikke diskutere mer med deg. Ha en fin natt

Skrevet

Du leste ikke hva jeg skrev. Så jeg gidder ikke diskutere mer med deg. Ha en fin natt

Jo skjønte VELDIG godt hva du mente.;) Var nettopp derfor jeg reagerte. Du kunne jo heller foreslått at dama strammet under sex, hvis problemet var at hun var for vid foreks. Men tror ikke det blir noe problem for 95% av damene. De som er sizequeens vil han ikke savne uansett, fordi de fleste menn går ikke rundt med en hestkuk mellom bena, på samme måte at damer i virkelighetens verden ikke har ei bøtte mellom bena. Men som sagt, hvis noen mener dette, så er det ikke TS som har et problem, men den eventuelle dama. Det TS heller burde fokusere på, er bedre selvfølelse å jobbe med den biten, fordi han er helt normal.:)

Skrevet

beklager men det er ikke håp for deg :( bedre å kutte den av siden den ikke kan tilfredstille damene.

Anonymous poster hash: d541e...e9f
Skrevet

Ts.. Frykt ikke..

jeg har flere kompiser som ligger rundt det der og mange av dem er i lykkelige i forhold.. lær og bruke tunge og fingre og du er et "bedre" knull en mannfolk som tror det eneste dem trenger er å jokke på for dem har 17 cm og det er alt som trengs for og gi en kvinne orgasme.

Jeg er noe større men det har vært kvinner jeg har måtte jobbet veldig for og få den inn osv. (dvs dem har vært veldig trange)

Jeg har aner virkelig ikke hvor mange jeg har hatt.. funnet meg en på fredag og ny på lørdag flere ganger.. Det er blitt veldig mange igjennom årene og jeg har skjønt mange kvinnfolk har ikke peiling alltid..
Mange av dem har så store problemer med seg selv at du ikke ville trodd det..
dritt i disse kvinnfolka innpå her.. dem tror en pikk på 15 cm er 19 osv..
Jeg aner virkelig ikke hvor mange jenter som har trodd jeg har hatt rundt 20 cm (dem eier ikke øyemål)
Jeg lover deg få selvtiliten i boks og finn deg en skikkelig dame og pikken din er ikke et problem..

Du må virkelig ikke la disse bitter****** og trollsa her inne bryte deg ned, Du er langt ifra alene med og ha den størrelsen der..

lolz.. Nå kommer dem vel etter meg også ;)

But I dont care.... :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...