Gå til innhold

Jeg hater pikken min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen av foraene jeg frekventerer har ofte tråder hvor folk blir bedt om å poste et bilde av kuken sin, og kukene er ALLTID større enn min. Jeg har målt kuken min, den er 13 cm erigert, noen ganger bare 12. Den er også tynn, knapt tykkere/bredere enn innsiden av en helt vanlig scotch-taperull.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av foraene jeg frekventerer har ofte tråder hvor folk blir bedt om å poste et bilde av kuken sin, og kukene er ALLTID større enn min. Jeg har målt kuken min, den er 13 cm erigert, noen ganger bare 12. Den er også tynn, knapt tykkere/bredere enn innsiden av en helt vanlig scotch-taperull.

Slapp av. Du har en helt normal gjennomsnittlig penis. Ikke noe å klage på der.:) Du er tross alt bare 1 cm fra gjennomsnittet, så er mange som har mindre enn deg. Vær glad i kroppen din og nyt sex.:)

Anonymous poster hash: 9e455...ce1

• Liker 2
Skrevet

Oi :P Kuken din er mindre enn kjæresten min sin når den er slapp.

Anonymous poster hash: 7857d...7dc
  • Liker 10
Skrevet

Oi :P Kuken din er mindre enn kjæresten min sin når den er slapp.

okey.... så snill du var da :sarkasme:

Ts ikke bry deg. det spiller ingen rolle hvor liten pikken sin er så lenge du kan bruke den. Det er bare overfladiske mennesker som bare fokusere på penisen til menn. Så lenge du er frisk, og har en kropp som fungerer så burde du være fornøyd. Jeg leste forresten en annen tråd du startet i dag, jeg likte ikke den jeg. Hvis du har lyst å gjøre noe med deg selv, så kan du begynne med å forbedre personligheten din og måten du omtaler andre på.

Anonymous poster hash: 61dea...3ca

• Liker 1
Skrevet

Hehe hadde dessverre ikke kunnet hatt sex med en så liten penis. Har ingenting imot små, men det er nok utenfor min preferanse, men finnes jo mange jenter som synes smått er søtt. :)

• Liker 5
Skrevet

okey.... så snill du var da :sarkasme:

Ts ikke bry deg. det spiller ingen rolle hvor liten pikken sin er så lenge du kan bruke den. Det er bare overfladiske mennesker som bare fokusere på penisen til menn. Så lenge du er frisk, og har en kropp som fungerer så burde du være fornøyd. Jeg leste forresten en annen tråd du startet i dag, jeg likte ikke den jeg. Hvis du har lyst å gjøre noe med deg selv, så kan du begynne med å forbedre personligheten din og måten du omtaler andre på.

Anonymous poster hash: 61dea...3ca

Det er ikke mye en så liten kuk kan brukes til.

• Liker 4
Skrevet

Jeg foretrekker størrelse over gjennomsnittet, men det finnes nok damer som synes det er fint med din størrelse også. Det finnes noen for alle. :-) Ikke mist motet!

Anonymous poster hash: 2da17...4dd
  • Liker 1
Skrevet

Man må ikke hate pikken.

Man må være snill mot den og ta godt vare på den.

Pikken er din venn og kan ikke noe for hvordan den ser ut.

• Liker 4
Skrevet

Hehe hadde dessverre ikke kunnet hatt sex med en så liten penis. Har ingenting imot små, men det er nok utenfor min preferanse, men finnes jo mange jenter som synes smått er søtt. :)

Selvsagt kunne du det.

Men jeg synes ingen bør la deg få lov. Av den grunn at du ikke fortjener dem.

• Liker 9
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hva du ønsker å oppnå med denne tråden. Men for å konstatere det åpenbare, ja, pikken din er blandt de minste der ute.

Og hele diskusjonen på om størrelsen er viktig eller ikke, den kan enkelt oppsummeres med at hvor stor penis er ikke betyr så mye så lenge den er "stor nok" og din penis er rett og slett "for liten" for mange kvinner.

Med andre ord, om penis har medium lengde og tykkelse eller stor lengde og tykkelse er ikke så veldig viktig, det som betyr noe er at den ikke er liten. Og din er bitte liten.

Anonymous poster hash: 0e4d7...966

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Du kan jo pyngsle deg til doktor og høre om du har alle kjønnshormonene iorden. Kan hende du ikke er ferdig utviklet enda.

Forresten er lengden på din kuk helt ordinær.

Gjennomsnittet er 14,7.

12-13 er ikke unormalt.

Om bredden fortsatt vokser er det ikke noe problem å tro at den kan bli lengre også. Alt spørs på hvor gammel du er.

Er du over 21 er det derimot lite trolig den vokser så mye mer.

Så lenge den funker og blir stiv er din pikk ikke noe å hate.

(Jeg må ærlig innrømme at jeg tviler på at du kommer til å bli noe trøstet av å lese dette... Eller tro særlig på det og tro på at noen dame kan like din kuk. Men det var verdt et forsøk å si det til deg.)

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Skrevet

Du får bli helt konge på å fingre og sleike, bruke kuken ordentlig bra, nyte hele kroppen til dama og være flink med komplimenter og være en gentleman generelt. Da vil ikke str på kuken din spille så stor rolle....

• Liker 5
Gjest daisydaisy
Skrevet

Du kan jo pyngsle deg til doktor og høre om du har alle kjønnshormonene iorden. Kan hende du ikke er ferdig utviklet enda.

Forresten er lengden på din kuk helt ordinær.

Gjennomsnittet er 14,7.

12-13 er ikke unormalt.

Om bredden fortsatt vokser er det ikke noe problem å tro at den kan bli lengre også. Alt spørs på hvor gammel du er.

Er du over 21 er det derimot lite trolig den vokser så mye mer.

Så lenge den funker og blir stiv er din pikk ikke noe å hate.

(Jeg må ærlig innrømme at jeg tviler på at du kommer til å bli noe trøstet av å lese dette... Eller tro særlig på det og tro på at noen dame kan like din kuk. Men det var verdt et forsøk å si det til deg.)

Jeg ville blitt trøstet av dette hadde jeg vært en mann.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo se Unhung hero, dokumentar om en kar som har problemer med størrelsen sin.

• Liker 2
Skrevet

Greit nok men fungerer den da ???

Skrevet

Du kan jo se Unhung hero, dokumentar om en kar som har problemer med størrelsen sin.

Det er ikke det eneste han har problemer med. Ta med kamera inn i en felles herre-dusj og filme forskjellige mannfolk nakne... Idiot!

Anonymous poster hash: 84f3c...e7b

Skrevet

Det er ikke det eneste han har problemer med. Ta med kamera inn i en felles herre-dusj og filme forskjellige mannfolk nakne... Idiot!

Anonymous poster hash: 84f3c...e7b

Enig.

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, personangrep og avsporinger.

ninuska_, adm

Skrevet

Det er ikke mye en så liten kuk kan brukes til.

Dette viser jo bare at fitta de må være på størrelse med bodø spektrum.. Den er helt normal, og du har knullet mange på den størrelsen garantert hvis du har hatt mye sex. 95% av alle menn ligger mellom 10-18 cm.

Men du er vel ei sånn jente som tror 10 cm er 15 osv:P

• Liker 1
Skrevet

Du får bli helt konge på å fingre og sleike, bruke kuken ordentlig bra, nyte hele kroppen til dama og være flink med komplimenter og være en gentleman generelt. Da vil ikke str på kuken din spille så stor rolle....

Men hva skal dere damer som er vide gjøre da for å tilfredsstille en mann bedre?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...