AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Del Skrevet 9. desember 2014 Det er litt rart. Vi bruker hvit laken på sengen. På min side blir allti et område litt misfarget brun/grått. Er såvidt det viser, lakene er ikke kjempe gammelt mn dukker opp etter hvert. Er i regionen hvor jeg ligger med skuldre, arm og rygg. Ligger helst på siden, ligger å vrir meg litt før jegfinner stilling. Det går bort i vask. Hva i alle dager er det ? Anonymous poster hash: 2fdf6...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 9. desember 2014 #2 Del Skrevet 9. desember 2014 Bruker du sekvbruningskrem ? Det kan farge av. Ellers så gir svette en gul/brun farge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Del Skrevet 9. desember 2014 Bruker du sekvbruningskrem ? Det kan farge av. Ellers så gir svette en gul/brun farge også Nei gjør ikke det. Men smører meg gjerne med krem etter dusj feks. Kanskje når jeg blir varm at det blir slik? Svetter ikke merkbart om natten, er oftest kaldt. Men ligger hud mot lakenet. Blir gjerne klam allikevel?!Anonymous poster hash: 2fdf6...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 9. desember 2014 #4 Del Skrevet 9. desember 2014 Andre kremer kan nok gi missfarging på hvitt laken også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå