AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Del Skrevet 9. desember 2014 For tre dager siden, sånn over natten, fikk jeg plutselig en vondt kul i armhulen. Det gjør vondt til veldig vondt hele tiden og den er ganske stor. Den har verken blitt bedre eller vondere siden jeg oppdaget den. Det jeg lurer på nå er om jeg burde dra til lege med en gang, eller er det helt safe å bare se det ann noen dager til? Fra jente, 20 år Anonymous poster hash: caf47...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 9. desember 2014 #2 Del Skrevet 9. desember 2014 For tre dager siden, sånn over natten, fikk jeg plutselig en vondt kul i armhulen. Det gjør vondt til veldig vondt hele tiden og den er ganske stor. Den har verken blitt bedre eller vondere siden jeg oppdaget den. Det jeg lurer på nå er om jeg burde dra til lege med en gang, eller er det helt safe å bare se det ann noen dager til? Fra jente, 20 år Anonymous poster hash: caf47...a97 Alle kuler skal og bør undersøkes med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stråbærry Skrevet 9. desember 2014 #3 Del Skrevet 9. desember 2014 Mulig det bare er en kvise som ligger langt inne. Det gjør irriterende vondt, gå til legen og få det sjekket. Er det en kvise vil legen sannsynligvis skrive ut antibiotika. Også skifter du deodorant, sannsynligvis den som har utløst det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Del Skrevet 9. desember 2014 Kuler som er i nærheten av lymfeknuter skal sjekkes. Anonymous poster hash: 83eb8...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Del Skrevet 9. desember 2014 Hoven lymfekjertel i armhulen og eller gjør vanligvis ikke vondt. Det høres mer ut som om du har fått en infeksjon i en hårsekk e.l. evt kan ha kuttet deg ved barbering? Få deg en legetime i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 917e5...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Del Skrevet 9. desember 2014 TS her. Takk for svar, da får jeg vel bestille meg en legetime i morgen. Kulen er forresten så stor at jeg ikke tror det er en kvise.. Den er liksom avlang og tja, kanskje like stor som tommelen min. Anonymous poster hash: caf47...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Del Skrevet 9. desember 2014 TS her. Takk for svar, da får jeg vel bestille meg en legetime i morgen. Kulen er forresten så stor at jeg ikke tror det er en kvise.. Den er liksom avlang og tja, kanskje like stor som tommelen min. Anonymous poster hash: caf47...a97 Slik har jeg også hatt, var en betent talgkjertl:-)Anonymous poster hash: 7828b...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå