Gjest Hummels Skrevet 10. desember 2014 #21 Skrevet 10. desember 2014 Og en ting. Om dama bare har brukt toalettpapir etter bommelomm. Alts, ikke vasket rundt rumpehullet. Så betyr det at om han dasker på henne i misjonær så får han ballene full av bæsjeeim.. Siden de kommer i kontakt med rumpehullet. Anonymous poster hash: 83ce8...352 Så klart. Skjer hver gang!
Morpheus Skrevet 10. desember 2014 #22 Skrevet 10. desember 2014 Hvor kommer det i fra at de blir større med mindre tømming? Produktet blir jo ikke lagret der, men i en egen blære inn i kroppen. Hengeballer får du om du har gameldags boxer som er helt løs og de dingler. De nyere trange trusene og boxerene som er mer som en tights. Holder de mer oppe slik at pungen ikke strekker seg over tid. Når penis blir stiv, trekker ballene seg opp og huden trekker seg sammen. For at de ikke skal være mer beskyttet og ikke dingle ved samleie. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #23 Skrevet 10. desember 2014 Jeg foretrekker en gullende ren pung, og den skal helst være firkantet, dekorert med blomster og diamanter.Anonymous poster hash: 835d9...449
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 #24 Skrevet 11. desember 2014 Mye folk grubler på.. Har ikke tenkt så nøye over balle-preferanser... Bare de er rene kan de være enten med eller uten hår for min del. Størrelse bryr jeg meg heller ikke om. Når det gjelder om man kjenner dem under samleie, kan jeg ved litt røff sex med harde, raske støt kjenne dem "daske" borti underliv eller lår. Ikke noe opphissende ved selve berøringen, men kanskje mer lyden fordi det virker litt "rått". Anonymous poster hash: fa10a...03e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå