Gå til innhold

Kvinner: Hvordan foretrekker dere pungen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pungen eller ballene kan jo variere veldig i utseende etter hvor hyppig utløsning fyren har. Baller som ofte tømmer seg er litt mindre og henger mer. Går det en stund uten utløsning så blir du jo rundere, tyngre og pungen blir fastere og mer oppblåst. Har dere noen formening om det. Biologisk så kan jo en litt flat, tynn pung med små testikler indikere at fyren får seg noe ofte, men sett i lys av i dag er det jo like kulturelt belastet med at det kan indikere at fyren runker mye foran pcn- Formeninger.?

Anonymous poster hash: 6cfd8...f7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg virkelig 0 om hvordan ballene til samboeren min er.

Anonymous poster hash: ea00b...8ba
  • Liker 1
Skrevet

Det er ganske sexy når den er litt "fast" og hard (haha), men det er ikke noe jeg bryr meg nevneverdig om :)

Anonymous poster hash: 93c40...8f6
  • Liker 2
Skrevet

Jeg bryr meg virkelig ikke om ballene på samboeren min.
Uansett kan de variere av alt fra "slappe" til "harde, faste og runde" alt etter hvordan temperatur det er :-)

Anonymous poster hash: e2f5a...b0b
Gjest Strandet
Skrevet

Pungen eller ballene kan jo variere veldig i utseende etter hvor hyppig utløsning fyren har.

Anonymous poster hash: 6cfd8...f7e

Haha. Hæ?

Skrevet

Hvis det forventes at ballene skal slikkes og slikt på, så forventer jeg at de skal være barberte.
Utseende kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Baller er og blir baller.

• Liker 6
Skrevet

Jeg liker de best så små som mulig. Det beste ville vært hvis menn ikke hadde baller. Det ville vært penere også. Men altså, da hadde jo menn ikke vært mye til menn lenger (ingen testosteron). Så... Men altså, jo mindre, jo penere. I mine øyne.

Anonymous poster hash: 659d7...d4e
  • Liker 5
Skrevet

Jeg har alltid lurt på..når mannen ligger i misjonær og dasker på kvinnen. Kjenner dere noe til ballene da? Kommer de i kontakt med rumpehullet eller andre steder dere kjenner det? Føles det bra?

Anonymous poster hash: 83ce8...352
Skrevet

Interessant. Dette visste jeg ikke.

Jeg har egentlig ikke tenkt noe på preferanser når det kommer til størrelse og form, men det er viktig for meg at de ikke er veldig hårete.

Jeg har alltid lurt på..når mannen ligger i misjonær og dasker på kvinnen. Kjenner dere noe til ballene da? Kommer de i kontakt med rumpehullet eller andre steder dere kjenner det? Føles det bra?

Jeg merker ingenting.

Skrevet

Og en ting. Om dama bare har brukt toalettpapir etter bommelomm. Alts, ikke vasket rundt rumpehullet. Så betyr det at om han dasker på henne i misjonær så får han ballene full av bæsjeeim.. Siden de kommer i kontakt med rumpehullet.

Skrevet

Og en ting. Om dama bare har brukt toalettpapir etter bommelomm. Alts, ikke vasket rundt rumpehullet. Så betyr det at om han dasker på henne i misjonær så får han ballene full av bæsjeeim.. Siden de kommer i kontakt med rumpehullet.

W h a t t h e h e l l :klaske:

• Liker 4
Skrevet

Tror du trenger en anatomi leksjon. Blant annet.

Anonymous poster hash: 51e7e...785

• Liker 1
Skrevet

Blir det veldig røff sex og ballene klasker noe voldsomt kan jeg kjenne det litt ja:P

Anonymous poster hash: 3262d...02b

Skrevet

nå lo jeg godt.

Anonymous poster hash: 3262d...02b

Skrevet

Ingen som har erfaringer her? Merkelig. Må da noen som har kommet bort rumpehullet med ballene under sex?

Skrevet

Jeg har en greie for litt store, av en eller annen grunn! :fnise:

Anonymous poster hash: f56dd...2b8
Skrevet

Jeg vil helst ha en pung med masse penger i.

• Liker 1
Skrevet

Testiklenes form og utseende varierer mest ut i fra temperatur. Hele grunnen til at de henger på "utsiden" av kroppen er jo for at de skal ha korrekt temperatur (som er kaldere enn resten av kroppen). Har en feber vil de for eksempel dingle langt mer enn ellers.

Skrevet

Jeg foretrekker de uten hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...