Gjest Valhalla Skrevet 29. juli 2004 #161 Del Skrevet 29. juli 2004 Nei det der stemmer ganske bra. En flyktning er en som fått flyktningstatus etter Genevèkonvensjonen. Det er upresist å kalle asylsøkere flyktninger. Vi er forpliktet til å ta i mot et visst antall flyktninger hvert år,asylsøkere er ikke det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. juli 2004 #162 Del Skrevet 29. juli 2004 Synes en del her burde ta en titt på de to artiklene jeg postet i min tråd norske fordommer er også humanisme. Jeg ser en del her har samme holdninger som de anti-rasistiske fundamentalister Walid al-Kubaisi viser til. Og du har flere like fordommer som mange nazister og rasister. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 29. juli 2004 #163 Del Skrevet 29. juli 2004 Og du har flere like fordommer som mange nazister og rasister. Når man nevner nazisme,hitler og lignende har man tapt og tatt seg selv ut av diskusjonen. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. juli 2004 #164 Del Skrevet 29. juli 2004 Når man nevner nazisme,hitler og lignende har man tapt og tatt seg selv ut av diskusjonen. Ha en fin dag Oi, så du ikke at man la seg på samme nivå som deg, jf "Jeg ser en del her har samme holdninger som de anti-rasistiske fundamentalister "? Men fint for deg å slippe å svare på spørsmålene mine. Du blir jo svar skyldig, så en fin måte for deg å trekke deg ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #165 Del Skrevet 29. juli 2004 Synes bare ting skal være likt for alle... man må jo rette seg så utrooolig etter den muslimske kulturen i enktelte land hvis man ikke vil bli fengsla eller skutt da... hvorfor skal de få kjøre sitt eget show i vårt land? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 29. juli 2004 #166 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg trekker meg ikke ut. Og jeg kommer med fakta og linker der det er nødvendig. Det er så mange som svarer her vet du,kan ikke forvente at jeg skal rekke å svare alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. juli 2004 #167 Del Skrevet 29. juli 2004 Synes bare ting skal være likt for alle... man må jo rette seg så utrooolig etter den muslimske kulturen i enktelte land hvis man ikke vil bli fengsla eller skutt da... hvorfor skal de få kjøre sitt eget show i vårt land? Så hvis det er jævlig å bo andre steder, skal det også være det her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 29. juli 2004 #168 Del Skrevet 29. juli 2004 Nei det der stemmer ganske bra. En flyktning er en som fått flyktningstatus etter Genevèkonvensjonen. Det er upresist å kalle asylsøkere flyktninger. Vi er forpliktet til å ta i mot et visst antall flyktninger hvert år,asylsøkere er ikke det samme. Det er egentlig 2 sider av samme sak. De kommer som asylsøkere. Blir søknaden innvilget så er de flyktninger. Poenget er at man kan ikke komme inn i Norge som flyktning uten først å søke asyl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. juli 2004 #169 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg trekker meg ikke ut. Og jeg kommer med fakta og linker der det er nødvendig. Det er så mange som svarer her vet du' date='kan ikke forvente at jeg skal rekke å svare alle.[/quote'] Vel, tenkte at du trakk deg ut, siden du kom med "fundamentalistikse anti-rasist"-kortet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #170 Del Skrevet 29. juli 2004 Synes bare ting skal være likt for alle... man må jo rette seg så utrooolig etter den muslimske kulturen i enktelte land hvis man ikke vil bli fengsla eller skutt da... hvorfor skal de få kjøre sitt eget show i vårt land? En analogi: Syntes du det hadde vært riktig om du, som enkeltperson, skulle straffes for den norske stats alkoholpolitikk? Eksempelvis hadde de kommet på ferie til Hellas - her måtte du betale fem ganger så mye som alle andre for drinkene dine. Årsakene var at grekerne hadde vært på ferie i Norge og blitt så forbanna på de stive norske alkoholavgiftene at nå skulle de "ta igjen" på norske feriegjester. Slik er det når man skal straffe enkeltindivider for den politikk som føres i deres hjemland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #171 Del Skrevet 29. juli 2004 Og hvis de skal få gå i burka i norske gater så vil jeg gå i hotpants og magekort topp i ALLE muslimske land oxo!!!!!!!!! Jeg skulle gjerne sagt at du er enestående dum, men dessverre har jeg vært i en leir i Afghanistan og sett amerikanske kvinner som faktisk gikk slik antrukket som du så malende vakkert beskriver her. Enestående er det altså ikke! Dessverre. Dumskap er universelt, dét også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 29. juli 2004 #172 Del Skrevet 29. juli 2004 Så hvis det er jævlig å bo andre steder, skal det også være det her? Netopp. Dette er jo essensen i det jeg mener. Vi var et homogent samfunn. Hvorfor da importere en haug av kulturer hit der flere av dem allerede var i konflikt. Hvorfor tror folk at fordi vi bor her så kan ikke slike konflikter spre seg hit. Er du klar over hvor mange mennesker vi kunne hjulpet i deres land for en person som kommer hit? Det multikulturelle eksperiment er farlig for europa og Eurabia er ikke langt unna. Usa og øst europa vil bli den siste bastion for vestlig kultur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #173 Del Skrevet 29. juli 2004 Så hvis det er jævlig å bo andre steder, skal det også være det her? det hadde vært greit hvis disse muslimene hadde sett dette og tenkt: herregud så teite vi er... Her tar norge i mot våre landsmenn med åpne armer og legger ting til rette for oss, oxo oppfører vi oss som mongoloide... :-? oxo gikk de på en skikkelig smell, og fikk seg en tankevekker... dette førte til at de la om sin livsstil, droppet all krig og drit og at usa fikk et "sorry for 11.september"-brev av al qaida!! da hadde det vært greit... men dessverre, de legger ikke merke til det en gang. de er for opptatt av å tenke at det er vi, og bare vi som gjør alt riktig. vi dyrker allah og med en gang vi møter LITT motstand så sender vi ut et par selvmordsbombere eller kaprer et fly... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 29. juli 2004 #174 Del Skrevet 29. juli 2004 Vel, tenkte at du trakk deg ut, siden du kom med "fundamentalistikse anti-rasist"-kortet ditt. Ok tar den,la oss nå gå tilbake til å diskutere rasjonelt uten skjellsord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. juli 2004 #175 Del Skrevet 29. juli 2004 Netopp. Dette er jo essensen i det jeg mener. Vi var et homogent samfunn. Ja, og mor sto på kjøkkenet og laget mat og far stemplet inn på den lokale fabrikken. Vel, verden har endret seg, Valhalla. Hvorfor da importere en haug av kulturer hit der flere av dem allerede var i konflikt. Hvorfor tror folk at fordi vi bor her så kan ikke slike konflikter spre seg hit. Hvorfor er du så redd? Hvor er de store konfliktene her i Norge? Er de i tabloidavisene du leser? Er det på de ultrahøyre nettsidene du henger? Er du en årsak til denne konflikten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 29. juli 2004 #176 Del Skrevet 29. juli 2004 Lilleulv ikke bry deg om Trøffel. Han er sabotør og kommer ikke selv med argumenter. Det er kun selvforherligelse,latterliggjøring og personangrep fra den fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #177 Del Skrevet 29. juli 2004 Lilleulv ikke bry deg om Trøffel. Han er sabotør og kommer ikke selv med argumenter. Det er kun selvforherligelse' date='latterliggjøring og personangrep fra den fyren.[/quote'] *avslørt* :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. juli 2004 #178 Del Skrevet 29. juli 2004 men dessverre, de legger ikke merke til det en gang. de er for opptatt av å tenke at det er vi, og bare vi som gjør alt riktig. vi dyrker allah og med en gang vi møter LITT motstand så sender vi ut et par selvmordsbombere eller kaprer et fly... Ingen annen kommentar enn dette: herregud å mange uvitende, naive det er her. Legger dere ikke merke til hva som skjer rundt dere eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #179 Del Skrevet 29. juli 2004 Ok tar den' date='la oss nå gå tilbake til å diskutere rasjonelt uten skjellsord[/quote'] ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #180 Del Skrevet 29. juli 2004 Ingen annen kommentar enn dette: jepp, veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå