Gå til innhold

Hvilket parti skal jeg stemme?


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Ok så du mener drittjobber til utlendingene? :wink: neida, men at de skal jobbe i helsesektoren...

ok, vi kan godt hente inn et par-tre stk fra india for å ta seg av pensjonistene. hehe..

Som sagt, jeg har ikke satt meg inn i alt. Men jeg har meninger allikevel. Håpa på å få en del informasjon på denne tråden, og det har jeg jo fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok så du mener drittjobber til utlendingene? :wink: neida, men at de skal jobbe i helsesektoren...

ok, vi kan godt hente inn et par-tre stk fra india for å ta seg av pensjonistene. hehe..

Som sagt, jeg har ikke satt meg inn i alt. Men jeg har meninger allikevel. Håpa på å få en del informasjon på denne tråden, og det har jeg jo fått!

Jeg sier at vi må hente den arbeidskraften vi trenger, og det vil variere med tiden.

Apropos drittjobber... Hvem skulle plukket jordbær for oss om vi ikke hadde gitt polakker og litauere arbeidstillatelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir skremt av at mange av dere faktisk har stemmerett, etter å ha lest innleggene til en del av dere.

:-?

Tenkte akkurat det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Selv om vi får mange pensjonister etter hvert er ikke innvandring løsningen,innvandrere blir også gamle. Ingenting som sier at man MÅ holde befolkningen oppe for en hver pris. I verdenskrigene mistet land i europa store deler av en generasjon menn. De klarte å komme seg opp igjen. Vi kan dessuten skaffe arbeidskraft fra Eu landene om vi på død og liv skal ha arbeidsinnvandring,trenger ikke importere vaskehjelper fra Somalia.

Det vi må gjøre er å gjøre om denne velferdstaten. Det må bli vanskelig å snike seg unna sitt ansvar med å bidra til felleskapet. Man kan også fristille mange mennesker ved å kutte kraftig i offentlig sektor.

Vet dere at vi får de mest ressurssvake kvoteflyktningene hit til landet,mens andre velger ut mer ressurssterke?

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/ar...ticle219465.ece

"Det foregår en klar forfordeling av ressurssterke kvoteflyktninger, sier kilder i UDI. USA, Canada og Australia er blant landene som får velge først.

Norge tar i mot tyngre FN-flyktninger enn andre land, som oftere får prioritere egenskaper som sikrer rask integrering og selvforsørgelse."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Vi kan dessuten skaffe arbeidskraft fra Eu landene om vi på død og liv skal ha arbeidsinnvandring,trenger ikke importere vaskehjelper fra Somalia.

og hva er problemet med vaskehjelpen fra Somalia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Somaliere har en kultur som kræsjer med vår,jeg vil foretrekke en polsk f.eks

Våre kulturer krasjer ganske så mye. Hvem av oss skal ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest besøkende

Jeg synes østeeuropeere kræsjer med alt jeg. De vil jeg jaffal ikke ha inn!!!

Synes Lille-ulv virker som en søt og oppegående jente forresten. Gml? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Våre meninger er svært forskjellige' date=' men i fundamentet for vår kultur er vi ganske like.[/quote']

Hvordan vet du det? Og hva er det med andre kulturer som gjør at de ikke passer inn? Hvem skal forresten bestemme hva slags kultur som passer/ikke passer? Kommuniststaten? Kulturhygienepolitiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest besøkende

Lovene!! iom at så mange av de ikke klarer å tilpasse seg vår kultur så får de dra et sted de gjør det. forbanna østeuropeerne kan jo ikke annet enn vold og dårlig oppførsel :evil: Har du ikke merka at de utøver vold og dreper nordmenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Har du ikke merka at de utøver vold og dreper nordmenn?

Jo, passerte noen par som drepte noen i stad. Tenkte å hjelpe til, men det var bare noen mindre intelligente personer som uansett ikke bidro noe særlig til kulturen vår, så jeg lot være å gjøre noe. Verden ble bittelitt bedre av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

forbanna østeuropeerne kan jo ikke annet enn vold og dårlig oppførsel :evil: Har du ikke merka at de utøver vold og dreper nordmenn?

Kan ikke si jeg har det. Alle østeuropeere som jeg kjenner er lovlydige og fredelige mennesker. Ingen av dem har som hobby å drepe nordmenn såvidt jeg vet... Men en kan jo aldri vite. :sjarmor::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest besøkende

Hvilken opprinnelse hadde de som utførte det stavanger-ranet?

de som knivstakk vaktene på det utestedet i oslo?

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest GreenSky
Hvilken opprinnelse hadde de som utførte det stavanger-ranet?

de som knivstakk vaktene på det utestedet i oslo?

osv...

Joda.

Tror du må hoste opp et litt bedre argument. Så vidt jeg vet er stavanger-ranet fremdeles under etterforskning. Og knivstikking av vakter på et eller annet utested i Oslo har da skjedd flere ganger, både med utlendinger og nordmenn som gjerningsmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Du må skille mellom øst europeere og albanere. Albanere kræsjer også totalt med vår kultur.

Kan du komme med en liste over nasjoner som er ok, så vet jeg hvem jeg bør holde meg unna. Har allerede kuttet ut å bestille kinamat og vitnamesisk mat. Jeg gjør hva jeg kan gjøre med problemet. Sammen kan vi jage dem ut Valhalla, du og jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Hvilken opprinnelse hadde de som utførte det stavanger-ranet?

de som knivstakk vaktene på det utestedet i oslo?

osv...

Havnå bl.a er vel norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...