Gå til innhold

Hvilket parti skal jeg stemme?


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus
Ja det er klart. Jeg synes det er feil å kvele høyresidens ultrakonservative synspunkter mens den ekstremrøde siden får slippe til til stadighet uten den samme fordømmelse. Jeg hadde likt å se en fra palestinas venner (eller er det palestinakomiteen de kaller seg?)og israels venner debatere mot hverandre på tv' date='det hadde vært underholdende![/quote']

På det punktet er vi enige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valhalla

De to nevnt over representerer ikke de mest ultrakonservative eller ekstremrøde bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
De to nevnt over representerer ikke de mest ultrakonservative eller ekstremrøde bare så det er sagt.

Nei, men disse har mest sannsylig litt mer kunnskap om situasjonen enn de mest ekstreme, som som regel har en helt annen grunn for å delta i slike diskusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv
Lilleulv. Du bør innhente partiprogrammene til ethvert parti du ønsker å sette deg inn i. Du finner sikkert info om det på deres hjemmeside. Viktig at du setter deg godt tilrette hjemme uten innblanding fra alle andre. Se litt på ideologien bak politikken og ikke bare bestem deg på det du hører om i avisa. Lykke til :wink:

Takk takk! Skal gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...