Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #121 Del Skrevet 29. juli 2004 Dette er noe jeg også har fått høre - fra et familiemedlem som har litt innsikt i "miljøet" som dørvakt/kroppsbygger. så bra da. da var den misforståelsen oppklart... var vel meg som tok alle disse gjengene over en kam. bøyer meg i støvet der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #122 Del Skrevet 29. juli 2004 vet bare at så og si alle medlemmene i disse gjengene er utlendinger jeg... og det er fakta... Jeg har nemlig sett de selv (a og b-gjengen oxo). Hva med HA/Bandidos? Eller spritsmugler-ligaene? Disse består utelukkende av etniske nordmenn, men da er det vel ikke så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. juli 2004 #123 Del Skrevet 29. juli 2004 Det har jeg lagt merke til på nyhetene, at det er mye voldskriminalitet på Karmøy. Hva kommer det av? :o Tja, det første jeg ville ha gjort var å koble denne statistikken opp mot annen statistikk, feks. arbeidsledighet, ungdomsarbeid/-tilbud etc. Jeg tror slike faktorer som regel er mer gjeldende enn hvilken kulturell bakgrunn og hudfarge man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #124 Del Skrevet 29. juli 2004 Tja, det første jeg ville ha gjort var å koble denne statistikken opp mot annen statistikk, feks. arbeidsledighet, ungdomsarbeid/-tilbud etc. Jeg tror slike faktorer som regel er mer gjeldende enn hvilken kulturell bakgrunn og hudfarge man har. Pokker, så smart! Selv tenkte jeg umiddelbart på innavl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. juli 2004 #125 Del Skrevet 29. juli 2004 så bra da. da var den misforståelsen oppklart... var vel meg som tok alle disse gjengene over en kam. bøyer meg i støvet der!! Slik fordommer oppstår. Lyst til å ufordre noen av dine andre fordommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 29. juli 2004 #126 Del Skrevet 29. juli 2004 Eehhh... - det startet vel med at ei som forlengst har bestemt seg for å stemme på et rasehygienikerparti spurte oss andre hvilket parti hun burde stemme på... Ja, men når vi kom inn på innvandring var det arbeidsinnvandring vi diskuterte. Ehhh... Ser ut som jeg var med på å spore ut denne debatten selv gitt :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 29. juli 2004 #127 Del Skrevet 29. juli 2004 Selvsagt. Men hva er det med Karmøy som gjør at det er så ille akkurat der? Det var det jeg undret meg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #128 Del Skrevet 29. juli 2004 Monstermagnet; avsporinger er Venstrefolk in a nutshell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. juli 2004 #129 Del Skrevet 29. juli 2004 Selvsagt. Men hva er det med Karmøy som gjør at det er så ille akkurat der? Det var det jeg undret meg over. Og som jeg sier, ville jeg sjekket hvordan det sto til med arbeidsledigheten der. Er det mye sosial uro? Har hjørnesteinsbedrifter forsvunnet? Er karmøy anderledes enn andre fiskrisamfunn? Kanskje politikontrollen bare er strengere der? Men også har det seg slik at mye narkotika kommer til Norge via Karmøy. Regner med at det fører med seg mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 29. juli 2004 #130 Del Skrevet 29. juli 2004 Monstermagnet; avsporinger er Venstrefolk in a nutshell... Hva mener du? NSB har ikke sporet av en eneste gang etter at Venstre fikk Samferdselsministeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #131 Del Skrevet 29. juli 2004 Hva mener du? NSB har ikke sporet av en eneste gang etter at Venstre fikk Samferdselsministeren. Kanskje ikke, men på den annen side har partiet havnet helt på jordet etter at dere fikk Landbruksministeren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 29. juli 2004 #132 Del Skrevet 29. juli 2004 Og som jeg sier, ville jeg sjekket hvordan det sto til med arbeidsledigheten der. Er det mye sosial uro? Har hjørnesteinsbedrifter forsvunnet? Er karmøy anderledes enn andre fiskrisamfunn? Kanskje politikontrollen bare er strengere der? Men også har det seg slik at mye narkotika kommer til Norge via Karmøy. Regner med at det fører med seg mye. Tror ikke jeg orker å begynne og lete etter statistikker og undersøkelser vedr forholdene på Karmøy. Tenkte det var noen her som visste det siden den kommunen ble nevnt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #133 Del Skrevet 29. juli 2004 haha... morsomt... TomKrus, nei ikke ødelegg de andre fordommene mine! Jeg må jo ha litt igjen å provosere med i debatter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 29. juli 2004 #134 Del Skrevet 29. juli 2004 Kanskje ikke, men på den annen side har partiet havnet helt på jordet etter at dere fikk Landbruksministeren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 29. juli 2004 #135 Del Skrevet 29. juli 2004 Tror ikke jeg orker å begynne og lete etter statistikker og undersøkelser vedr forholdene på Karmøy. Tenkte det var noen her som visste det siden den kommunen ble nevnt Vel et sikkert tips er narkotikaveien til Norge via Karmøy. En liten kommune, men relativ stor narkotikatrafikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #136 Del Skrevet 29. juli 2004 Vel et sikkert tips er narkotikaveien til Norge via Karmøy. En liten kommune, men relativ stor narkotikatrafikk. og en hel del ungdom som har ufattelig lite å ta seg til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 29. juli 2004 #137 Del Skrevet 29. juli 2004 Forhåpentligvis mer unødvendig enn genialt, hvis jeg skal være ærlig... Jeg vil heller kalle det debattsabotasje,det er inget poeng. Du klarer ikke argumentere skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #138 Del Skrevet 29. juli 2004 Hvordan mener du vi skal få arbeidstakere i EU til å jobbe for oss? De vil ha det samme problemet med "eldrebølgen" som oss, muligens enda verre, ettersom det fødes mange færre barn i andre europeiske land. Ikke øst-europeiske land. Enig i det jeg, men det er ikke nok. Dessuten vil vi ha behov for flere innen pleie og omsorg pga. antallet eldre. Vanskelig å kutte totalen i offentlig sektor da, tror du ikke? Hvem sier at det må være en offentlig oppgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 29. juli 2004 #139 Del Skrevet 29. juli 2004 Jeg vil heller kalle det debattsabotasje,det er inget poeng. Du klarer ikke argumentere skikkelig. oj... nå kommer det til å smelle. *venter på svaret til trøffelhelten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #140 Del Skrevet 29. juli 2004 oj... nå kommer det til å smelle. *venter på svaret til trøffelhelten* ping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå