Gå til innhold

p pillen loette

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Uff, jeg er nøye med å ta den hver kveld, men blir dessverre noen timer slingringsmonn. 36 timer skal det være innen. En dag tok jeg den kl 18 og dagen etter kl 01:00. Det pleier ikke være så mange timer altså. Er jeg trygg? Også lurer jeg på om det er helt trygt å ha samleie etter den pillefrie uka. Det er en uke med hvite piller og jeg har hørt man ikke trenger å ta de da det bare inneholder sukker.

Anonymous poster hash: b4172...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg var jo innafor 36 timers grensen...

Anonymous poster hash: b4172...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Allergikeren

Du er sikker, det er under 36 timer. Etter den pillefrie-uken er det helt trygt å ha sex. Dette står helt klart og fint forklart i pakningsvedlegget .=)

Det går fint å ha sex i den pillefrie uken(sukkerpilleuken) også, ikke bare etter. Men ellers ville jeg bare understreke siste setning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint å ha sex i den pillefrie uken(sukkerpilleuken) også, ikke bare etter. Men ellers ville jeg bare understreke siste setning ;)

Det er sant. Tenkte ikke på å nevne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg droppe alltid de hvite pillene. De er bare der så du ikke skal surre med dagene. Jeg var heller aldri så nøye med å ta de pillene samme tid hver dag. Gikk fint det.

Anonymous poster hash: 7e0c2...cb6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...