AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei! Uff, jeg er nøye med å ta den hver kveld, men blir dessverre noen timer slingringsmonn. 36 timer skal det være innen. En dag tok jeg den kl 18 og dagen etter kl 01:00. Det pleier ikke være så mange timer altså. Er jeg trygg? Også lurer jeg på om det er helt trygt å ha samleie etter den pillefrie uka. Det er en uke med hvite piller og jeg har hørt man ikke trenger å ta de da det bare inneholder sukker.Anonymous poster hash: b4172...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Del Skrevet 9. desember 2014 Noen? Anonymous poster hash: b4172...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Del Skrevet 9. desember 2014 Bruk kondom Anonymous poster hash: 897d0...fbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Del Skrevet 9. desember 2014 Men jeg var jo innafor 36 timers grensen... Anonymous poster hash: b4172...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 9. desember 2014 #5 Del Skrevet 9. desember 2014 Du er sikker, det er under 36 timer. Etter den pillefrie-uken er det helt trygt å ha sex. Dette står helt klart og fint forklart i pakningsvedlegget .=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiaaa Skrevet 9. desember 2014 #6 Del Skrevet 9. desember 2014 OK, var det jeg trodde. Blir jo o som regel noen timer slingringsmonn...selv om jeg burde ta den f.eks 22:00 hver kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allergikeren Skrevet 9. desember 2014 #7 Del Skrevet 9. desember 2014 Du er sikker, det er under 36 timer. Etter den pillefrie-uken er det helt trygt å ha sex. Dette står helt klart og fint forklart i pakningsvedlegget .=) Det går fint å ha sex i den pillefrie uken(sukkerpilleuken) også, ikke bare etter. Men ellers ville jeg bare understreke siste setning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 9. desember 2014 #8 Del Skrevet 9. desember 2014 Det går fint å ha sex i den pillefrie uken(sukkerpilleuken) også, ikke bare etter. Men ellers ville jeg bare understreke siste setning Det er sant. Tenkte ikke på å nevne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #9 Del Skrevet 9. desember 2014 jeg droppe alltid de hvite pillene. De er bare der så du ikke skal surre med dagene. Jeg var heller aldri så nøye med å ta de pillene samme tid hver dag. Gikk fint det. Anonymous poster hash: 7e0c2...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå