Gå til innhold

Pupper vs rumpe

Fremhevede innlegg

Skrevet

helt ærlig er det forholdet mellom hoftene og midjen som er viktigst. du kan ha så fin rumpe og så store pupper du bare vil, går det rett ned fra armhulene til hoftene er det ikke så attraktivt.

ville tatt en jente med null pupper og skikkelig timeglassfasong framfor det førstnevnte anytime.

Anonymous poster hash: 57841...083
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Konklusjonen er derfor at man får komplimenter for det som er finest på DIN kropp?

Anonymous poster hash: e9140...64b
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eg er heldig for eg har både pupper og rumpe- begge to er visstnok sexye :sjenert:

Skrevet

Exen likte pupper, typen liker rumpe. Eller, han sier han liker begge deler like godt, men er lett å merke at det er rumpa som har førsteplass :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har små bryster, men har sprettrumpe som jeg er veldig stolt av! Føler menn liker rumper mer enn bryster

Anonymous poster hash: 61f14...fa2

Skrevet

Rumpe og hofter. Du kan ha så store pupper du har råd til å operere deg til, men er hoftene som på en 12 år gammel guttunge er du ikke lenge synlig på min radar.

Anonymous poster hash: 24c81...4bc

Vel, ikke alle menn liker felefasong på damer. Synes smale hofter , lita/medium sprettrumpe, og passe medium bryst er å foretrekke !

Anonymous poster hash: a1ab4...20f

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes puppene mine er dødsfine, men det er rumpa som synes å være i mest fokus hos det motsatte kjønn…

Anonymous poster hash: 201c5...232
  • Liker 1
Skrevet

Mitt ansikt. Det er det skikkelige menn legger merke til først :) Og det er det skikkelige menn komplimenterer mest også. Og det er også den "kroppsdelen" jeg liker best.

Anonymous poster hash: 0e386...309
  • Liker 1
Skrevet

Mitt ansikt. Det er det skikkelige menn legger merke til først :) Og det er det skikkelige menn komplimenterer mest også. Og det er også den "kroppsdelen" jeg liker best.

DDet er så utrolig teit med de som skal kommentere "ansiktet", "personligheten" osv...

TS spør om hvilke av de to som nevnes… da er alle andre ting urelevant!

• Liker 4
Skrevet

Rumpe og hofter. Du kan ha så store pupper du har råd til å operere deg til, men er hoftene som på en 12 år gammel guttunge er du ikke lenge synlig på min radar.

Anonymous poster hash: 24c81...4bc

Føler du deg bedre når du rakker ned på andres kropper? Er din kropp perfekt selv? :)

• Liker 1
Skrevet

DDet er så utrolig teit med de som skal kommentere "ansiktet", "personligheten" osv...

TS spør om hvilke av de to som nevnes… da er alle andre ting urelevant!

Det jeg sa er sannheten :)

Skrevet

Det jeg sa er sannheten :)

Men totalt off topic for tråden.

• Liker 3
Skrevet

Men totalt off topic for tråden.

Hun spurte hvilken kroppsdel som var viktigst. For meg er det mitt ansikt. Det er ikke off topic. Det er det som er viktigst.

Skrevet

Føler jeg er "blessed" med begge deler! Jeg har ei veldig fin sprettrumpe, pene, faste, naturlig medium bryst uten noe heng, og jeg er godt voksen!

Anonymous poster hash: a1ab4...20f
Skrevet

Rumpe :) Min samboer var "puppemann" før han traff meg, men nå er det rumpe som gjelder :P

Anonymous poster hash: f8758...038

Skrevet

Altså, med tanke på at puppene ikke er mye å skryte av hos meg bruker rumpa flittig for å tiltrekke seg mannfolk :ler:

Skrevet

Hun spurte hvilken kroppsdel som var viktigst. For meg er det mitt ansikt. Det er ikke off topic. Det er det som er viktigst.

Hvilken kroppsdel som var viktigst av rumpe og pupper. Du har kanskje ikke lest tittelen på tråden heller?

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler pupper. Normal størrelse, that is. Ikke kjempestore.

Men både eksen min og typen er rumpemenn... Kanskje fordi jeg har veldig små pupper? :P

Jeg vet i hvert fall at om jeg hadde vært mann, så hadde det vært brystene som gjalt :) Det er pent. Både med og uten klær.

Skrevet

Glatt rumpe! Pupper er bestemt av gener og gener alene. Fine pupper er liksom ikke noe å være stolt over siden man ikke har gjort noe for de. Men en skikkelig sprettrumpe har som regel timesvis av hard styrketrening og dedikert kosthold bak seg. Det er noe å være stolt over! :laugh:

Dessuten synes jeg en fin sprettrumpe er penere å se på enn pupper.

TS spurte om hva jenter trodde var viktigst for å tiltrekke menn, ikke hva du personlig var mest stolt over. Tror svært få menn bryr seg om hvordan jenta har fått kroppen, hardt arbeid eller gode gener, en pen kropp er en pen kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...