AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #1 Skrevet 8. desember 2014 Mitt spørsmål til forumets jenter/kvinner: Hvilken kroppsdel føler dere er viktigst for å tiltrekke det motsatte kjønn, pupper eller rumpe? Har en følelse av at mange jenter har inntrykk av at menn er veldig opptatt av store bryst, mens i realiteten tror jeg flest menn bryr seg mindre om brystene og mer om rumpen. For mitt vedkommende spiller størrelsen på kvinnens bryst liten rolle, rumpen derimot er alfa og omega. Har også lest forskning som støtter dette! Anonymous poster hash: 73b03...d73 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Skrevet 8. desember 2014 Det er vel ikke noe forskning som beviser det ene eller andre. Menn er forskjellige, og en som har et vakkert ansikt og både fin rumpe og fine pupper vinner alltid. Rumpa handler jo ikke bare om gener, men trening osv. så sjansen for at jente med fin rumpe er fin ellers også er vel noe bedre enn med fine pupper, da de er noe "separert" fra resten. Jeg synes en perfekt rumpe er veldig sexy, men synes nok en litt flat rumpe er bedre enn helt flatt bryst (bare brystvorter omtrent). Ville vel valgt noen med passe bra rumpe og passe bra pupper fremfor bare en av delene. Anonymous poster hash: c203e...117
According To Skrevet 8. desember 2014 #3 Skrevet 8. desember 2014 Jeg føler vel at det er pupper, lettere å vise frem mer hud der.
Gjest Verify Skrevet 8. desember 2014 #4 Skrevet 8. desember 2014 Glatt rumpe! Pupper er bestemt av gener og gener alene. Fine pupper er liksom ikke noe å være stolt over siden man ikke har gjort noe for de. Men en skikkelig sprettrumpe har som regel timesvis av hard styrketrening og dedikert kosthold bak seg. Det er noe å være stolt over! Dessuten synes jeg en fin sprettrumpe er penere å se på enn pupper. 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #5 Skrevet 8. desember 2014 Rumpe, helt klart. Ingen tvil Anonymous poster hash: f78b4...0ba 1
skyflakes Skrevet 8. desember 2014 #6 Skrevet 8. desember 2014 For min del har det alltid vært puppene jeg har fått komplimenter for. Men jobber med sprettrumpa 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #7 Skrevet 8. desember 2014 Pupper og rumpe, ja takk begge deler!Anonymous poster hash: 56ae7...7e4
HomerS Skrevet 8. desember 2014 #8 Skrevet 8. desember 2014 For min del har det alltid vært puppene jeg har fått komplimenter for. Men jobber med sprettrumpa Jobber for karakter 10/10 altså
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #9 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har fått mye skryt for rumpa mi, aldri fått høre noe om puppa mine Anonymous poster hash: 90206...9c6
veraa94 Skrevet 8. desember 2014 #10 Skrevet 8. desember 2014 Slipper heldigvis å stresse med det - har ingen av delene! 6
Gjest Hummels Skrevet 8. desember 2014 #11 Skrevet 8. desember 2014 Ingenting er som en deilig, myk og spretten rumpe.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #12 Skrevet 8. desember 2014 Rumpe og hofter. Du kan ha så store pupper du har råd til å operere deg til, men er hoftene som på en 12 år gammel guttunge er du ikke lenge synlig på min radar. Anonymous poster hash: 24c81...4bc 3
OleTho Skrevet 8. desember 2014 #13 Skrevet 8. desember 2014 Rumpe og hofter. Du kan ha så store pupper du har råd til å operere deg til, men er hoftene som på en 12 år gammel guttunge er du ikke lenge synlig på min radar. Anonymous poster hash: 24c81...4bc Amen!
skyflakes Skrevet 8. desember 2014 #14 Skrevet 8. desember 2014 Jobber for karakter 10/10 altså Haha ja det var planen, men det går jaggu sakte
Gjest Lillia Skrevet 8. desember 2014 #15 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har alltid hatt en stor sprettrumpe og mennene jeg har vært med har elsket det. Puppene og forsåvidt, og de er langt ifra fotballstørrelse. Men sånn generelt har jeg opplevd at menn har vært veldig opptatt av rumpa mi og sagt det er rumpa de ser mest på, mellom det og pupper.
Gjest Nosoul Skrevet 8. desember 2014 #16 Skrevet 8. desember 2014 Har alltid fått mest kommentarer for puppene mine
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #18 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har alltid trodd at menn liker store pupper, men virker som om de fleste menn liker små pupper og silikonpupper. Anonymous poster hash: 8dc63...405
Gjest Lillia Skrevet 8. desember 2014 #19 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Jeg har alltid trodd at menn liker store pupper, men virker som om de fleste menn liker små pupper og silikonpupper. Anonymous poster hash: 8dc63...405 Jeg har ikke veldig store pupper og det har de jeg har vært med vært glad for. Har en håndfull og de er faste, så er nok mer utseendet på puppene kontra størrelse menn bryr seg om. Finnes selvfølgelig menn som liker enorme pupper, men generelt tror jeg menn bryr seg lite så lenge de er pene å se på. Endret 8. desember 2014 av Lillia
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #20 Skrevet 8. desember 2014 Jeg har alltid trodd at menn liker store pupper, men virker som om de fleste menn liker små pupper og silikonpupper. Anonymous poster hash: 8dc63...405 Enig, eller da altså små og medium/medium silikon Anonymous poster hash: f78b4...0ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå