Gå til innhold

Er denne dama for tjukk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil fram til at du må ha et totalt forvrengt bilde på hva som er lubben når du mener Eva Longoria er det. Fullstendig bak mål.

oi sann traff vist en sår åre der. jeg er mye slankere enn henne og jeg er mann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er den ikke må dere slutte å hate på feite rumper.

Anonymous poster hash: 25ee1...15e
Skrevet

Denne tråden er så standard KåGe.

- Er denne kroppen tjukk?

- Ja! Æsj, bælfeit

- Nei! Hun er jo syltynn.

- Litt chubby kanskje men greit nok

- Fin den! Jeg liker former, ikke pinner

- Nå var du bare slem, ikke kall henne en pinne! Jeg er tynnere enn henne, så takk for den!

- Ja enig, nå for tiden er det ikke lov å være slank eller veltrent! Nå skal alle ha "former".

- Hun er helt normalvektig

- Normalvektig? Ja typisk, nå for tiden er det fedme som er normalt. Fedmeepidemi neste!!!

Og så ropes det fra alle ender om hvor stygt det er med sånn og sånn kropp. KåGe, dere... :rolleyes:

Ahahahaha, ja alle tråder der kropp og utseende er i fokus, blir det som å diskutere i barnehagen. Bla bla bla, er bare å søke i arkivene, står mye bra der.;)

Anonymous poster hash: 2a781...254

• Liker 2
Skrevet

oi sann traff vist en sår åre der. jeg er mye slankere enn henne og jeg er mann.

Slutt å poke folk i åreknutene dah!

Anonymous poster hash: 68d7f...fff

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg tar meg ikke nær av det, men om du i fullt alvor mener hun er lubben, har du et forvrengt syn på kropp. Når du så sier du er tynnere enn henne, og er mann, skjønner jeg hvorfor. Da er du klart undervektig.

Skrevet

Ryddet for personangrep.

Surriball, mod.

Skrevet

Vis Eva Longoria er tynn som "en strek". Hva kaller du da mennesker som faktisk ER tynne som streker? Det kunne vært litt artig å høre.

Fyrstikker :fnise: (men...Fyrstikker er jo tykkere enn streker? o_o)

Skrevet (endret)

Nei, men TS fremstår her som en smule tjukk i hue.

Endret av Cpl Nobby Nobbs.
Skrevet

Tydeligvis mange voksne damer som ble truffet i denne tråden ...

Anonymous poster hash: a6b16...de9
Skrevet

Hun er hva jeg ville klassifisert som pluss sine, men med junk in all the right places

Anonymous poster hash: 9f329...364

Skrevet

Hun har det vi kaller normal kropp. For oss som ikke har på ølbriller vil det si lubben. Det er ikke dermed sagt at hun er feit ... Anonymous poster hash: a6b16...de9

JURK!

Anonymous poster hash: c1903...3f6

Skrevet

Herregud, så pinlig. Ser dere ikke at bildene er tatt med zoom på linsa? Alle som er fotografert close er store. Sammenlign armene hennes og leggene. Hun ser kraftigere ut ennå virkeligheten fordi hun er liten av vekst, ergo mere kompakt kropp. Hun er slettes ikke fet. Hun er petit og normal mot det tynne på grunn av genetisk opphav. Skjerp dere!

Skrevet

Hun ser veldig fin ut... kanskje litt lita.

Skrevet

Hvis hun er feit, så er jeg en elefant 😱

Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Ja hun er 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000.1 gram for tykk

Men nei hun har en flott kropp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...