AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #21 Skrevet 8. desember 2014 Nei, hun er fin og på grensen til formfull! Anonymous poster hash: 95097...f1c
Peter007 Skrevet 8. desember 2014 #22 Skrevet 8. desember 2014 Bildene her viser det bedre. Magen henger ut. http://www.celebuzz.com/photos/eva-longoria-on-vacation-in-rio-wearing-sexy-bikini/eva-longoria-17/Anonymous poster hash: 5ddc2...10b Viser bare hun er fruktbar kvinne og ikke noen jente. Menn endres også med årene selv om de trener. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #23 Skrevet 8. desember 2014 Er dette er tulleinnlegg. Eva Longoria er da tynn som en strek.. Tynn som en strek du liksom. Jeg er tynnere enn EL så hva er jeg da? Hun er slank, men ikke tynn som en strek. Anonymous poster hash: 2e89d...d8c 3
Gjest Mythic Skrevet 8. desember 2014 #24 Skrevet 8. desember 2014 Folk her inne er enten ikke helt friske, eller så trenger de briller. Dette blir jo bare for dumt
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #25 Skrevet 8. desember 2014 Tynn som en strek du liksom. Jeg er tynnere enn EL så hva er jeg da? Hun er slank, men ikke tynn som en strek.Anonymous poster hash: 2e89d...d8c Enig. Hun er slettes ikke tynn som en strek, og det er ikke fint å si sånt heller. Anonymous poster hash: b0d09...862 2
Cherrybomb Skrevet 8. desember 2014 #26 Skrevet 8. desember 2014 Syns hun ser flott ut! Og jeg skjønner at TS spør, for i mange sine øyne er nok hun både lubben og feit.
Lutetium 71 Skrevet 8. desember 2014 #27 Skrevet 8. desember 2014 http://www.tv2.no/2014/12/08/underholdning/miami/mr-brainwash/art-basel/6322155 Er rumpa for stor? Anonymous poster hash: 5ddc2...10b Den rumpa der er altfor liten til å brukes som spisebord, så nei.
Gjest Hummels Skrevet 8. desember 2014 #28 Skrevet 8. desember 2014 For tjukk? Langt i fra! Hun er superdeilig! Skikkelig kvinnelig og deilig rumpe! 1
Gjest Verify Skrevet 8. desember 2014 #29 Skrevet 8. desember 2014 Hun begynner å bli eldre. Helt naturlig det. Hun er helt normal, med et av verdens vakreste ansikt.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #30 Skrevet 8. desember 2014 Synes ikke hun har stor rumpe i det hele tatt, og hun ser slank/normalvektig ut! Anonymous poster hash: edeea...694
Gjest Hummels Skrevet 8. desember 2014 #31 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Bildene her viser det bedre. Magen henger ut. http://www.celebuzz.com/photos/eva-longoria-on-vacation-in-rio-wearing-sexy-bikini/eva-longoria-17/ Anonymous poster hash: 5ddc2...10b Din mage henger nok mer ut. Folk her inne er enten ikke helt friske, eller så trenger de briller. Dette blir jo bare for dumt Alt som er over 60 kg er kjempefeit for folk på kg. De foretrekker streker. Jeg foretrekker kvinnelige former Ikke jente former. Endret 8. desember 2014 av Hummels
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #32 Skrevet 8. desember 2014 Din mage henger nok mer ut. Alt som er over 60 kg er kjempefeit for folk på kg. De foretrekker streker. Jeg foretrekker kvinnelige former Ikke jente former. Du er jo like frekk som de som mener hun er feit. Det må da kunne gå an å si at noen ikke er feit uten å være frekk med de som er tynn eller de som foretrekker slankere kvinner. Jeg veier langt under 60 kg men jeg har da former selv om.Anonymous poster hash: 2feef...70a 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #33 Skrevet 8. desember 2014 Synes hun hadde liten rumpe jeg. Men godt å se at alle de vakre hollywooderne ikke er så polerte som man tror, se de litt uten photoshops osv i blant. Se at de er like normale som oss andre Anonymous poster hash: d491d...b32 1
Gjest Hummels Skrevet 8. desember 2014 #34 Skrevet 8. desember 2014 (endret) Du er jo like frekk som de som mener hun er feit. Det må da kunne gå an å si at noen ikke er feit uten å være frekk med de som er tynn eller de som foretrekker slankere kvinner. Jeg veier langt under 60 kg men jeg har da former selv om.Anonymous poster hash: 2feef...70a Med strek mener jeg de som bare er skinn og bein og som sulter seg selv. Som er gal etter å være syltynn. De fortjener å høre det når de sulter seg selv og ødelegger kvinneformene sine. Jeg mener ikke de som er naturlig tynne. Jeg elsker slanke kvinner, men det finnes en grense. Det samme med feite kvinner. Det finnes en grense på fett. Det er bare sånn, går det over den grensa så har de ikke den kroppen jeg faller for. Dessuten er det sykelig og farlig. Det med vekta kommer jo an på høyden. Ei dame på 1.80 blir litt for tynn når hun veier under 60 kg. Ei dame på rundt 1.60 har en perfekt vekt når de veier under 60 kg. Endret 8. desember 2014 av Hummels
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #35 Skrevet 8. desember 2014 Med strek mener jeg de som bare er skinn og bein og som sulter seg selv. Som er gal etter å være syltynn. De fortjener å høre det når de sulter seg selv og ødelegger kvinneformene sine. Jeg mener ikke de som er naturlig tynne. Jeg elsker slanke kvinner, men det finnes en grense. Det samme med feite kvinner. Det finnes en grense på fett. Det er bare sånn, går det over den grensa så har de ikke den kroppen jeg faller for. Dessuten er det sykelig og farlig. Det med vekta kommer jo an på høyden. Ei dame på 1.80 blir litt for tynn når hun veier under 60 kg. Ei dame på rundt 1.60 har en perfekt vekt når de veier under 60 kg. Hvordan ser du forskjell på om de er naturlig tynne og om de sulter seg egentlig? Anonymous poster hash: d491d...b32 2
Gjest Hummels Skrevet 8. desember 2014 #36 Skrevet 8. desember 2014 Hvordan ser du forskjell på om de er naturlig tynne og om de sulter seg egentlig? Anonymous poster hash: d491d...b32 Dessverre så gjør jeg ikke det. Men vet om mange som sulter seg og jeg synes synd på de.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #37 Skrevet 8. desember 2014 På grensa. Blir man tjukkere enn henne bør man slanke seg. Anonymous poster hash: be931...c32
WubWub Skrevet 8. desember 2014 #39 Skrevet 8. desember 2014 Viser bare hun er fruktbar kvinne og ikke noen jente. Menn endres også med årene selv om de trener. En tykk mage viser til fruktbarhet? Hvor har du lært dette hen? Ditt eget hode hvor fri fantasi blir tolket som fakta? I en alder av 39 så er det neimen ikke sikkert hun er fruktbar uansett hvor tykk magen hennes er.
Gjest Blubberella Skrevet 8. desember 2014 #40 Skrevet 8. desember 2014 Denne tråden er så standard KåGe. - Er denne kroppen tjukk? - Ja! Æsj, bælfeit - Nei! Hun er jo syltynn. - Litt chubby kanskje men greit nok - Fin den! Jeg liker former, ikke pinner - Nå var du bare slem, ikke kall henne en pinne! Jeg er tynnere enn henne, så takk for den! - Ja enig, nå for tiden er det ikke lov å være slank eller veltrent! Nå skal alle ha "former". - Hun er helt normalvektig - Normalvektig? Ja typisk, nå for tiden er det fedme som er normalt. Fedmeepidemi neste!!! Og så ropes det fra alle ender om hvor stygt det er med sånn og sånn kropp. KåGe, dere... 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå