QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. desember 2016 #41 Skrevet 8. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Link? Anonymkode: f5c6a...7f8 Nei, jeg så sånn reklameplakat på Oslo S. Kan hende man finner det på google, men husker ikke en gang hvor mange år siden det er.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #42 Skrevet 8. desember 2016 1 minutt siden, Evilposelos skrev: Nei, jeg så sånn reklameplakat på Oslo S. Kan hende man finner det på google, men husker ikke en gang hvor mange år siden det er. Hvorfor reagerer du på denne reklamen? Det skal jo formidle hvor prekært det kan være. Blodbankene vil ha nok blod hvis for eksempel du skulle få akutt livstruende blodtap. Anonymkode: a5a86...960 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #43 Skrevet 8. desember 2016 Noen som vet slags gave man får i stavanger? Anonymkode: 78d60...75f
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #44 Skrevet 8. desember 2016 Altså, er gavene virkelig så viktig? Man gir jo mennesker liv! Anonymkode: a5a86...960
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. desember 2016 #45 Skrevet 8. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor reagerer du på denne reklamen? Det skal jo formidle hvor prekært det kan være. Blodbankene vil ha nok blod hvis for eksempel du skulle få akutt livstruende blodtap. Anonymkode: a5a86...960 Fordi en naturlig reaksjon er å sette seg på bakbeina når noen krever eller ikke spør pent. Det var kanskje det de tenkte også? Siden jeg reagerte så negativt at jeg husker det flere år etterpå. Jeg synes det var en dum reklame rett og slett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå