Gå til innhold

Ceracette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går på ceracette og jeg har lest så mye om alle som blør seg i hel på de minipillene der og sånn, så har bare noen spørsmål jeg! :D

Jeg har gått på de i snart to måneder, dvs jeg er snart ferdig med det andre brettet mitt. Jeg gikk på mercilon før det, også var jeg pillefri i 7 dager før jeg begynte på første brettet med ceracette. Da småblødde jeg litt i halvannen uke, og nå har jeg ikke blødd noe mer i det hele tatt.

Betyr det at jeg har vært heldig og sluppet unna disse grusome blødningene eller bør jeg bare forberede meg på at de kommer snart? :fnise:

Anonymous poster hash: a46ef...4ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg går på ceracette og jeg har lest så mye om alle som blør seg i hel på de minipillene der og sånn, så har bare noen spørsmål jeg! :D

Jeg har gått på de i snart to måneder, dvs jeg er snart ferdig med det andre brettet mitt. Jeg gikk på mercilon før det, også var jeg pillefri i 7 dager før jeg begynte på første brettet med ceracette. Da småblødde jeg litt i halvannen uke, og nå har jeg ikke blødd noe mer i det hele tatt.

Betyr det at jeg har vært heldig og sluppet unna disse grusome blødningene eller bør jeg bare forberede meg på at de kommer snart? :fnise:

Jeg blør heller ikke. Den eneste bivirkningen jeg har er at jeg ikke har hatt mensen siden før jeg ble gravid (september 2013). Men det kan like godt skyldes at jeg ammer..

Anonymous poster hash: 2d64a...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blødd på de 5 årene jeg har gått på det nå. Har gått på de en gang tidligere og da blødde jeg fra begynnelsen av.

Anonymous poster hash: ed38f...f6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør ikke i det hele tatt :) hadde en liten blødning i et par dager etter å ha gått på dem i drøyt 6 mnd, men bortsett fra det - ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør heller ikke! Hadde det som deg, småblødninger i ca. 1,5 uke når jeg startet.

Jeg har innimellom noen småblødninger. Men det sammenfaller alltid med at jeg har glemt å ta pille eller tatt den langt på dag i stedenfor på morgenen. men de småblødningene er sånn at jeg bruker truseinnlegg (det tynneste som er pakket i små pakker) i 2 dager, så ikke noe voldsomme greier.

Det første året fikk jeg en megakvise hver 4 uke da, så jeg fikk mensenkvisa, men ikke mensen det første året. Har nå gått på de i 2,5 år ca. Fornøyd!

Anonymous poster hash: 11326...34b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre!

Jeg måtte prøve disse pillene fordi jeg ikke tåler de vanlige med mye hormoner i, blir helt gal.

Når jeg går på disse har jeg følt meg mye bedre, husker ikke sist jeg gråt, før gråt jeg ca hele tiden :fnise:

Var derfor spent på om jeg kom til å blø ihel jeg også, da måtte jeg sikkert droppet ppiller helt!

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ikke mensen på rundt 6-9 mnd når jeg brukte cerazette. Etter den perioden hadde jeg mensen hver 4. dag i rundt 6 mnd. Anbefaler dem ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mens med disse et å ha brukt de i et par dager, så et opphold på 14 dager før jeg hadde 2 måneder med konstant mens. Byttet etter dette.

Anonymous poster hash: 7deac...137
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...