AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Del Skrevet 6. desember 2014 Er det noen her som har fått påvist influensa uten feber? Har andre typiske symptomer, men ikke feber. Likevel fryser jeg mer enn vanlig. Har ikke hørt noe om at influensasesongen er i gang. Er det noen som vet? Anonymous poster hash: fd968...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Del Skrevet 6. desember 2014 Sitter akkurat som deg TS og fryser og føler meg skikkelig klein men null feber. Følger tråden Anonymous poster hash: 86b21...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #3 Del Skrevet 6. desember 2014 Sitter akkurat som deg TS og fryser og føler meg skikkelig klein men null feber. Følger tråden Anonymous poster hash: 86b21...c9a Da får vi håpe noen har kloke svar til oss. Anonymous poster hash: fd968...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #4 Del Skrevet 6. desember 2014 Ved influensa får man som regel feber trodde jeg. Det kan jo være en sterk forkjølelse..? Et annet skille på forkjølelse og influensa er at ved influensa blir formen svært raskt forverret. Altså man går fra frisk til helt elendig i løpet av en dag. Men forkjølelse kan være ille det også. God bedring uansett! Anonymous poster hash: c2438...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Del Skrevet 6. desember 2014 Ved influensa får man som regel feber trodde jeg. Det kan jo være en sterk forkjølelse..? Et annet skille på forkjølelse og influensa er at ved influensa blir formen svært raskt forverret. Altså man går fra frisk til helt elendig i løpet av en dag. Men forkjølelse kan være ille det også. God bedring uansett!Anonymous poster hash: c2438...090 Nei, dette ligner ikke forkjølelse. Har bl a en sykdomsfølelse jeg aldri har ved forkjølelse. Og det kom fort. Kan jo være andre infeksjoner også, men jeg vet ikke. Anonymous poster hash: fd968...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #6 Del Skrevet 6. desember 2014 Infuensasesongen har ikke startet. Influensa har og feber som et av flere "klasiske" sykdomstegn. Alt dette kan dere lese om på fhi.no De overvåker influensaepedemier. Influensa er noe alle leger skal rapportereinn ukentlig til fhi.no når de får påvist infuensalignende symptomer hos pasienter. Frostanfall kan komme av synkende temperatur ute, endret innetemp. Eller andre sykdommer, evt. At en har fått frost i seg. Frem med teppe, varm kakao og kjukkelabber.Anonymous poster hash: 23384...08e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå