Gå til innhold

Dårlig ånde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har slike NEDI halsen min. De er umulig å få opp, og de synes heller ikke, men jeg kjenner fysisk at de er i halsen, akkurat som jeg har en liten klump der konstant. Hva kan gjøres med dette?

Anonymous poster hash: 22ca3...e33
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg foreslår at du leser om SB12 (munnpleiemiddel) om det kan være noe for deg. Du får kjøpt det på apotek. Jeg kjøpte det nylig, to bokser for prisen av én.

Skrevet

Jeg foreslår at du leser om SB12 (munnpleiemiddel) om det kan være noe for deg. Du får kjøpt det på apotek. Jeg kjøpte det nylig, to bokser for prisen av én.

Takk for tips, men dette har jeg prøvd uten at det hjalp. For meg fungerte det ikke bedre enn andre munnskyllevæsker.

Anonymous poster hash: 75057...467

Skrevet

Hvor fikk du operert deg?

Anonymous poster hash: 75057...467

Jeg la frem problemet for fastlegen min og ba om henvisning til øre-nese-hals-spesialist. Forklarte ham at dette ødelegger fullstendig livskvaliteten min og ba om fjerning av mandlene. Ikke noe problem. Fikk så time til å ta dem på sykehus. Så vidt jeg husker betalte jeg ikke noe for dette. Muligens en liten egenandel.

Som jeg skrev hadde jeg forsøkt en runde med laserbehandling først, men ble ikke kvitt problemet (mulig det ville bedret seg med to runder men da orket jeg ikke mer og ville bare ha dem vekk). Dette kostet meg ganske mange tusen for det var på en privatklinikk.

Anonymous poster hash: aceed...ce5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...