Gå til innhold

Skjegg! Hot or not?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hot. Definitivt.

Dvs. definitivt hot dersom skjegget er velstelt, han har brukbar skjeggvekst, og er under 50. Over 50 kan det bli såpass mye hvitt at man får litt julenissefølelse og det er ikke alltid sexy.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan overlever med 1-3 dager skjegg men sånn dritt som maten setter seg fast i er ekkelt.

Skrevet

Skjeggstubber er hot, men noe mer enn det er ikke så hot.

Anonymous poster hash: 86b56...aa2
Skrevet

Absolutt ingen dealbreaker, det kommer helt an på mannen (og skjegget). Noen kler det, andre ikke.

Gjest white tiger
Skrevet

Kort skjegg/3-dagers er hot! Synes de fleste menn blir heitere med litt skjeggstubber :)

Skrevet

Om ikke så veldig lenge så kommer en film på kino med en jeg synes er :wow: Snakker selvsagt om The Hobbit, med en viss Thorin Oakenshield. DET er sex på to ben det. :strix:

Skrevet

Spørs om vedkommende passer det. Kjæresten min ser RÅLEKKER ut med skjegg, og jeg blir like sur hver gang han barberer seg.

Anonymous poster hash: e27ba...163
Skrevet

Tredagers- skjegg: hot :).

Ordinært skjegg: Vanligvis not, men det kommer helt an på mannen.

Skrevet

Noen er utrolig kjekke med skjegg, andre ser ikke bra ut med det. Noen kvinner liker skjegg andre liker det ikke. Det er ikke mer avansert enn som så.

Skrevet

Jævla hot på rette mannen

Skrevet

HOT som faen!!

Skrevet

Er ikke skjegg for folk som ikke er ansiktspene?

Skrevet

Jeg syns menn blir, om mulig, enda mer menn med skjegg.. :vetikke:

Jeg legger alltid, uten unntak, først merke til menn med skjeggstubber eller kort skjegg når jeg er ute på byen ect :sikle:

Skrevet

Har en kompis, han er veldig naturlig pen men penest med skjegg. Han har nemlig ansiktstrekk som får han til å se 15 år uten skjegg.
Skrevet

Synes skjegg er veldig hot, men mindre pene menn blir ikke plutselig sexguder med noen skjeggstubber. Helheten må være fin.

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...