Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. desember 2014 #21 Skrevet 6. desember 2014 Om en kvinne hadde sakt til meg at jeg må barbere meg for at jeg skulle få gå ut med henne hadde jeg bare ledd av henne og aldri gått ut med henne. For meg ville det vært en dealbreaker om hun hadde forlanget at jeg skulle ta skjegget for det kommer aldri til å skje. Motsatt då; Kan eg kreve at ein date ikkje skal barbera seg?
Gjest Olivia Benson Skrevet 6. desember 2014 #22 Skrevet 6. desember 2014 Veldig rart om et forhold skulle stå og falle på ansiktshår...
Howl Skrevet 6. desember 2014 #24 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Jeg liker ikke langt skjegg, men en kjekk mann med lange skjeggstubber blir jeg helt mo i knærne av. Noe ala dette: http://1.bp.blogspot.com/-Waq76eiJ4Z8/UYhm3qLczDI/AAAAAAAAHxk/6dzadGLNTfo/s1600/isomerhalder01_gl_25apr12_rex_b.jpg http://i.imgur.com/6Y7MwqH.jpg Edit: Selvsagt velger jeg ikke bort en mann på grunnlag av skjegget alene. Endret 6. desember 2014 av Howl
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #25 Skrevet 6. desember 2014 Stort sett hot (men IKKE sånn lite bukkeskjegg/hakedott osv.) Anonymous poster hash: 6832a...aef
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 6. desember 2014 #26 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Motsatt då; Kan eg kreve at ein date ikkje skal barbera seg? Du kan ikke kreve noen ting. En kvinne har ingen rett til å kreve hvordan en mann skal se ut. Akkurat som en mann ikke ahr noen rett til å kreve hvordan en kvinne skal se ut. Innlegget er redigert for slettet innhold, samt svar til dette. Yvonne (mod) Endret 7. desember 2014 av Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #27 Skrevet 6. desember 2014 Motsatt då; Kan eg kreve at ein date ikkje skal barbera seg? Nei, det får du ikke lov til Her brukes barbermaskinen på skjeggstubbene daglig. Anonymous poster hash: 55bf0...917
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. desember 2014 #28 Skrevet 6. desember 2014 Du kan ikke kreve noen ting. En kvinne har ingen rett til å kreve hvordan en mann skal se ut. Akkurat som en mann ikke ahr noen rett til å kreve hvordan en kvinne skal se Men eg vil at menn skal ha skjegg! Eg vil eg vil eg vil! Eller krever!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #29 Skrevet 6. desember 2014 Men eg vil at menn skal ha skjegg! Eg vil eg vil eg vil! Eller krever! Mennesker har for lengst utviklet seg vekk fra behovet for å ha hår for å holde på kroppsvarmen og mange benytter seg av muligheten til å fjerne nettopp hår Anonymous poster hash: 55bf0...917
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #30 Skrevet 6. desember 2014 Madammen blir nok misfornøyd om jeg tar alt skjegget. Anonymous poster hash: eafbf...816
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. desember 2014 #31 Skrevet 6. desember 2014 Mennesker har for lengst utviklet seg vekk fra behovet for å ha hår for å holde på kroppsvarmen og mange benytter seg av muligheten til å fjerne nettopp hår Anonymous poster hash: 55bf0...917 Eg drit i kva behov me har gått vekk i får. Menn med skjegg er det sexyaste som finst. Amen!
GudSelv Skrevet 6. desember 2014 #32 Skrevet 6. desember 2014 Mennesker har for lengst utviklet seg vekk fra behovet for å ha hår for å holde på kroppsvarmen og mange benytter seg av muligheten til å fjerne nettopp hår Anonymous poster hash: 55bf0...917 Hvorfor har du hår på hodet?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #33 Skrevet 6. desember 2014 Hvorfor har du hår på hodet? Fordi jeg syntes det er fint å ha det der, men utover det så fyller det faktisk ikke så stor funksjon lenger. Mennesker fant om hodeplagg, som også er en mye mer effektiv isolator og holder igjen mye mer varme uansett. Anonymous poster hash: 55bf0...917
Gjest Hummels Skrevet 6. desember 2014 #34 Skrevet 6. desember 2014 Hot på de som kler det. Liker bart også jeg. Har det selv. Bittelitt skjegg og litt bart.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #35 Skrevet 6. desember 2014 Eg drit i kva behov me har gått vekk i får. Menn med skjegg er det sexyaste som finst. Amen! Det skal du få lov til å syntes, men det fyller altså ikke så stor funksjon lenger Nå tror jeg at jeg skal gå å barbere leggene også. Anonymous poster hash: 55bf0...917
Sola de Skrevet 6. desember 2014 #36 Skrevet 6. desember 2014 Er ikke noe begeistret for skjegg, men er ok med 3- dagers.
GudSelv Skrevet 6. desember 2014 #37 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Fordi jeg syntes det er fint å ha det der, men utover det så fyller det faktisk ikke så stor funksjon lenger. Mennesker fant om hodeplagg, som også er en mye mer effektiv isolator og holder igjen mye mer varme uansett. Anonymous poster hash: 55bf0...917 Lettere å gjenkjenne folk jo mer detaljer man har. Kan vel tenkes at folk har skjegg fordi de synes det er fint akkurat som at du har hår på hodet. Skjegg har vel neppe en stor funksjon når det kommer til varme uansett. Er vel heller en måte å skille mellom kjønn, akkurat som med løver hvor hannen har en manke og løvinnene har ikke det... Endret 6. desember 2014 av GudSelv
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #38 Skrevet 6. desember 2014 Lettere å gjenkjenne folk jo mer detaljer man har. Kan vel tenkes at folk har skjegg fordi de synes det er fint akkurat som at du har hår på hodet. Skjegg har vel neppe en stor funksjon når det kommer til varme uansett. Er vel heller en måte å skille mellom kjønn, akkurat som med løver hvor hannen har en manke og løvinnene har ikke det... Det er jo opp til enhver om man ønsker å ha skjegg eller ikke på samme måte som hår, men strengt tatt trenger man det ikke. Man trenger ikke skjegg for å skille mellom kjønnene på langt de fleste. Om man tror at en mann uten skjegg er dame og prøver å sjekke han opp så sliter man. Anonymous poster hash: 55bf0...917
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #40 Skrevet 6. desember 2014 Not. Anonymous poster hash: 2eaac...57f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå