Gå til innhold

22år og evig singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde holdt meg unna sukker iafall, bare sexgærne kåte griser der. Som ikke er helt stabile mentalt.

Anonymous poster hash: fd26c...048

Frekkas, jeg er på sukker og jeg er ikke en sexgærne kåt gris og er fullt stabil mentalt...

Jeg har slitt med dårlig selvtillit, er feit som fy.

Men, nå er det nok. Jeg orker ikke å sitte hjemme å vente på at drømmemannen skal komme på døren, jeg har nå bestemt meg for å melde meg på sukker.no

Har meldt meg på diverse dateing sider før, men aldri turt å laste opp profilbilde.

Men nå skal jeg gjøre det. Gud, nervøs, men fuck it.

Noen tips til det å være på sukker?

Anonymous poster hash: d18ad...2db

Nei du skal være heldig du er dame ihvertfall :) Som dame uansett om du har litt ekstra vekt vil sikkert mange kjekke menn prøve å sjekke deg opp eller maile deg på dating sider. Som mann kan det være ganske vanskelig, kjenner meg igjen i deg, lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet

evig singel og 22 år..

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Anonymous poster hash: e15dc...336

Du vet da vel at etter 25, forfaller man og alderdommen kommer og tar deg, så da er alt håp ute! Ikke rart man har panikk ved 22 da :daane:

Skrevet

Du vet da vel at etter 25, forfaller man og alderdommen kommer og tar deg, så da er alt håp ute! Ikke rart man har panikk ved 22 da :daane:

Dagens vits :skratte:

Skrevet

Dagens vits :skratte:

Det er da mantraet til mange menn på KG. Etter 25 kan man like gjerne sette seg i gyngestolen med strikketøy og kamferdrops og vente på døden.

Skrevet

Det er da mantraet til mange menn på KG. Etter 25 kan man like gjerne sette seg i gyngestolen med strikketøy og kamferdrops og vente på døden.

De menna må være 8 år isåfall...

Skrevet

De menna må være 8 år isåfall...

Hadde det enda vært så vel.

Skrevet

Jeg syns det er interessant at mange syns det er negativt med en "sexkåt" mann.

Anonymous poster hash: fa205...e91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...