AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #41 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg snakket med tannlegen i dag, han forklarte det som jeg trodde det var iallefall, at jeg får beroligende, blir lagt i narkose også utfører han jobben. Han så også på røntgenbildet at det var en tann som måtte bort, men om han så flere ble han også å ta de.Anonymous poster hash: 4f666...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 #42 Del Skrevet 10. desember 2014 Du snakker med anestesilege før narkosen, det er ingen tung narkose som gis når du kun skal utføre tannbehandling, nok til at du sovner og ikke får med deg noe av det. Det har ingenting for seg å be om forsamtale, hva i all verden skulle de ta opp der? Hadde det vært nødvendig med samtale før selve dagen hadde det vært en del av prosedyren. Og til dere som nevner planlegging av hva som skal gjøres, det er jo litt vanskelig når ts nekter å åpne kjeften i våken tilstand. Anonymous poster hash: 6e92e...990 Hva definerer du som tung narkose? Man får jo pustehjelp (intubering) ved tannbehandling. Anonymous poster hash: 9b4df...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2014 #43 Del Skrevet 16. desember 2014 Hei alle sammen, TS her. Tenkte jeg skulle oppdatere litt! Hadde time i dag. Jeg kom til sykehuset litt for sent fordi jeg forsov meg, og fikk derfor ikke beroligende, men det gikk fint. Ventetiden var definitivt verst og jeg fikk snakke med sykepleier, anestesilege (som stilte spørsmål om sykdom og evt allergier) og tannlege. Så fikk jeg paracet, og ble trillet inn i rommet der det ble satt veneflon. Litt etterpå så slokna jeg Når jeg våknet ca fem timer etterpå ble blodtrykket sjekket, jeg fikk mat også fikk jeg dra. Nå har jeg ikke vondt i det hele tatt bortsett fra litt ising og rart/uvant bitt, og jeg har ikke behøvd å ta smertestillende. Merker ikke en gang at tanna mi er borte, men skyller hele tiden med munnskyllevann, haha. Jeg ble overrasket over hvor lite redd jeg var, men det har mye med at alle var supergreie og blide og jeg følte virkelig at jeg ble tatt godt vare på.Anonymous poster hash: 4f666...1fc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #44 Del Skrevet 17. desember 2014 Hei alle sammen, TS her. Tenkte jeg skulle oppdatere litt! Hadde time i dag. Jeg kom til sykehuset litt for sent fordi jeg forsov meg, og fikk derfor ikke beroligende, men det gikk fint. Ventetiden var definitivt verst og jeg fikk snakke med sykepleier, anestesilege (som stilte spørsmål om sykdom og evt allergier) og tannlege. Så fikk jeg paracet, og ble trillet inn i rommet der det ble satt veneflon. Litt etterpå så slokna jeg Når jeg våknet ca fem timer etterpå ble blodtrykket sjekket, jeg fikk mat også fikk jeg dra. Nå har jeg ikke vondt i det hele tatt bortsett fra litt ising og rart/uvant bitt, og jeg har ikke behøvd å ta smertestillende. Merker ikke en gang at tanna mi er borte, men skyller hele tiden med munnskyllevann, haha. Jeg ble overrasket over hvor lite redd jeg var, men det har mye med at alle var supergreie og blide og jeg følte virkelig at jeg ble tatt godt vare på.Anonymous poster hash: 4f666...1fc Kjempebra at du fikk en så fin opplevelse! Hurra :-) Og gratulerer med vel overstått tannbehandling. Håper alt gror ok Anonymous poster hash: 9b4df...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #45 Del Skrevet 17. desember 2014 Kjempebra at du fikk en så fin opplevelse! Hurra :-) Og gratulerer med vel overstått tannbehandling. Håper alt gror ok Anonymous poster hash: 9b4df...457 Tusen takk! Jeg må også legge til at jeg ikke fikk et skjema som ble nevnt tidligere i tråden, men et kontaktskjema for min og nærmeste pårørende. I skrivende stund har jeg fortsatt ikke vondt overhodet, bortsett fra i halsen fordi jeg visstnok ble intubert. Jeg er så lettet, og føler meg fantastisk heldig som hadde en så god opplevelse når jeg forestilte meg det aller, aller verste. Anonymous poster hash: 4f666...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2014 #46 Del Skrevet 17. desember 2014 Tusen takk! Jeg må også legge til at jeg ikke fikk et skjema som ble nevnt tidligere i tråden, men et kontaktskjema for min og nærmeste pårørende. I skrivende stund har jeg fortsatt ikke vondt overhodet, bortsett fra i halsen fordi jeg visstnok ble intubert. Jeg er så lettet, og føler meg fantastisk heldig som hadde en så god opplevelse når jeg forestilte meg det aller, aller verste.Anonymous poster hash: 4f666...1fc Men de spørsmålene du nevnte du ble stilt først er de som vanligvis kommer på skjemaet, så sikkert derfor. Så bra du ikke har vondt! Man blir litt sår av intuberingen, men det går fort over. Kjempebra at du er lettet Anonymous poster hash: 9b4df...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå