AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #1 Skrevet 6. desember 2014 Har litt kontakt med en jente som er kul og morsom. Hun er også tydeligvis veldig interessert i meg. Hun spør stadig vekk om vi ikke kan møtes og finne på noe. Problemet er at hun er litt feit. Hun har et pent ansikt, men for tykk kropp. Aner ikke hva hun veier, men ville tippe rundt 65-70 kg og 170 høy. Hadde hun vært 10-15 kg lettere hadde hun vært et solid "catch". Det jeg lurer på er hvordan skal jeg avvise henne uten å være drittsekk? Har ikke lyst å si til henne at hun er for tykk. Er det noen måter å be henne slanke seg uten å fremstå som drittsekk? Anonymous poster hash: fac39...740
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #2 Skrevet 6. desember 2014 Avvis henne på samme måte som du ville avvist en annen jente du ikke var nok interessert i? Anonymous poster hash: 2bca1...5d5 10
Gjest Seajewel Skrevet 6. desember 2014 #3 Skrevet 6. desember 2014 Hvis hun er 170 høy og veier 65 kg, er hun da vel ikke feit! 21
Gjest Citronella Skrevet 6. desember 2014 #4 Skrevet 6. desember 2014 Du skal denne vakre jenta gå. Hun skal ikke høre deg rakke ned på kropp og vekt. Hun har sunn vekst og høyde. Og lykke til med å finne Tingeling! 16
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #5 Skrevet 6. desember 2014 Har litt kontakt med en jente som er kul og morsom. Hun er også tydeligvis veldig interessert i meg. Hun spør stadig vekk om vi ikke kan møtes og finne på noe. Problemet er at hun er litt feit. Hun har et pent ansikt, men for tykk kropp. Aner ikke hva hun veier, men ville tippe rundt 65-70 kg og 170 høy. Hadde hun vært 10-15 kg lettere hadde hun vært et solid "catch". Det jeg lurer på er hvordan skal jeg avvise henne uten å være drittsekk? Har ikke lyst å si til henne at hun er for tykk. Er det noen måter å be henne slanke seg uten å fremstå som drittsekk? Anonymous poster hash: fac39...740 Det blir vanskelig min venn. Feite jenter er ikke pent og de prøver seg på alt som går. Kan ikke skjønne hvorfor de ikke slanker seg for seg selv og andre. Rett og slett ikke fint og finnes ikke tiltrekkende med de Anonymous poster hash: 99c95...e19 2
Gjest Trollkarlen Skrevet 6. desember 2014 #6 Skrevet 6. desember 2014 Det går ikke an å fortelle jenter at de må slanke seg, de er ikke som gutter. Gutter sier enten ja eller nei og ferdig med den saken. Jenter faller sammen og hater seg selv hver dag fremover.
hakontheman Skrevet 6. desember 2014 #7 Skrevet 6. desember 2014 Det blir vanskelig min venn. Feite jenter er ikke pent og de prøver seg på alt som går. Kan ikke skjønne hvorfor de ikke slanker seg for seg selv og andre. Rett og slett ikke fint og finnes ikke tiltrekkende med de Anonymous poster hash: 99c95...e19 Wtf man. Det er din mening, smaken er som baken. Jeg har overhodet ikke noe imot at en jente har litt ekstra. Hvis du syntes det er ekkelt, flott, men ikke snakk på vegne av andre. Jeg snakker med en jente nå som er så utrolig nydelig og god, hun er ikke syltynn, men ikke tjukk heller. Uansett, så har hun et pent ansikt, og er en herlig person. Hun er perfekt som hun er! OG EN FIN KROPP OGSÅ! Det er nok av mannfolk der ute som ikke bryr seg, så hvorfor skal hun du snakker med slanke seg? Sure, hvis det går utover helsen, så bør man gjøre det, men sånn utseendemessig? NEI! Den jenta fortjener faktisk bedre! Det er ikke hun som ikke er bra nok for deg, det er nok den andre veien. Lykke til med de "tynne og perfekte" jentene, ikke at du fortjener dem heller Snakk om å oppføre seg som en douche. 10
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #8 Skrevet 6. desember 2014 Wtf man. Det er din mening, smaken er som baken. Jeg har overhodet ikke noe imot at en jente har litt ekstra. Hvis du syntes det er ekkelt, flott, men ikke snakk på vegne av andre. Jeg snakker med en jente nå som er så utrolig nydelig og god, hun er ikke syltynn, men ikke tjukk heller. Uansett, så har hun et pent ansikt, og er en herlig person. Hun er perfekt som hun er! OG EN FIN KROPP OGSÅ! Det er nok av mannfolk der ute som ikke bryr seg, så hvorfor skal hun du snakker med slanke seg? Sure, hvis det går utover helsen, så bør man gjøre det, men sånn utseendemessig? NEI! Den jenta fortjener faktisk bedre! Det er ikke hun som ikke er bra nok for deg, det er nok den andre veien. Lykke til med de "tynne og perfekte" jentene, ikke at du fortjener dem heller Snakk om å oppføre seg som en douche. det handler jo om at de ikke tar vare på seg selv. tenkt hvordan de er om 10 år når de er halv feite og feite nå. Det er ikke noe tiltrekkende utsene messig med feite jenter. Ikke innbill deg noe annet slik er det bare selv om de kan være snille og gode. de fleste unge menn er slanke. Er dog alt for mange feite jenter gå å tren late innbilske jenter så vil nok bedre gutter komme skal dere se Anonymous poster hash: 99c95...e19
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #9 Skrevet 6. desember 2014 så en 'catch' er ei som er undervektig med andre ord? 170 og 65-70 kilo er normalvektig ikke feit. og nei,det er ingen måter å 'be' henne om å slanke seg uten å være drittsekk. hun kan være fornøyd med hvordan hun ser ut,så skal du komme med et ultimatum for at hun skal få være ilag med (en drittsekk som) deg? enkelt og greit si at hun ikke er din type. Anonymous poster hash: 8b655...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #10 Skrevet 6. desember 2014 Bare si at du ikke har følelser for henne og ser på henne mer som en venn enn en kjæreste. Trenger ikke å utdype noe mer. Ingen normale jenter hadde heller sagt til en gutt "sorry, jeg er ikke interessert i deg. Liker deg skikkelig godt, men du har litt for stor ølmage. Good bye!" Du hører vel selv at det blir frekt og arrogant. Si at du ikke er interessert på samme måte som du hadde sagt det til ei som du ikke er interessert i fordi dere ikke har så god kjemi... Forøvrig virker det ikke som du er forelsket i henne, så det kan også være en grunn! At du rett og slett ikke har de riktige følelsene. Anonymous poster hash: 5dd45...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #11 Skrevet 6. desember 2014 Det er ikke verre enn å si at du ikke føler du har de riktige følelsene til å gå videre. Man trenger strengt tatt aldri gi en grunn dersom man føler at denne grunnen kan såre. Anonymous poster hash: 75c4e...c62
Anglofil Skrevet 6. desember 2014 #12 Skrevet 6. desember 2014 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger. Yvonne (mod)
Gjest Olivia Benson Skrevet 6. desember 2014 #13 Skrevet 6. desember 2014 Har du virkelig tenkt å be henne slanke seg så hun kan bli god nok for deg? Herlighet. Si at du ikke er interessert og ferdig med det. Lykke til i jakten på det perfekte mennesket.
sjonkelrolf Skrevet 6. desember 2014 #14 Skrevet 6. desember 2014 Tror TS har misforstått noe helt vesentlig her. Er man 1.70 og veier 70 kg er man normalvektig (ifølge BMI-skalaen), ikke overvektig, og i hvert fall ikke feit. Jeg for min del vil mye heller ha en jente på 1.70 og 70 kg istedenfor et beinrangel/anoreksia-offer på 1.70 og 50 kg. Dessuten, jeg trener selv en del, og da hadde jeg nok prøvd å få henne med (hvis hun ikke allerede hadde vært aktiv), men da som noe vi gjør sammen, ikke for slanking i seg selv. Mange par som trener sammen...
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #15 Skrevet 6. desember 2014 Har litt kontakt med en jente som er kul og morsom. Hun er også tydeligvis veldig interessert i meg. Hun spør stadig vekk om vi ikke kan møtes og finne på noe. Problemet er at hun er litt feit. Hun har et pent ansikt, men for tykk kropp. Aner ikke hva hun veier, men ville tippe rundt 65-70 kg og 170 høy. Hadde hun vært 10-15 kg lettere hadde hun vært et solid "catch". Det jeg lurer på er hvordan skal jeg avvise henne uten å være drittsekk? Har ikke lyst å si til henne at hun er for tykk. Er det noen måter å be henne slanke seg uten å fremstå som drittsekk? Anonymous poster hash: fac39...740 Du tuller, ikke sant? Jeg veier det samme og er like høy. Om jeg hadde gått med 10-15 kg ville jeg sett ut som et anorektisk pinnedyr. Anonymous poster hash: b3e89...807 6
Gjest multibox Skrevet 6. desember 2014 #16 Skrevet 6. desember 2014 Fortell henne at du ikke er interessert i en fremtid med noen som ikke tar vare på seg selv eller utseendet sitt. For å sette det på spissen, du vil ikke ha en feit mor til barna dine, da hun i aller høyeste grad vil påvirke dem med sine dårlige vaner og genetikk. Og til damene som ser rødt nå; hvorfor er det uakseptabelt for en mann å si at han ikke ønsker å være sammen med en feit dame, mens det er helt ok for kvinner å be menn under 1.80 dra til helvette?
sjonkelrolf Skrevet 6. desember 2014 #17 Skrevet 6. desember 2014 (endret) Poenget er, multibox, at dama det her er snakk om (1.70, 70 kg) verken er feit eller overvektig... Endret 6. desember 2014 av sjonkelrolf 3
Gjest multibox Skrevet 6. desember 2014 #18 Skrevet 6. desember 2014 Poenget er, multibox, at dama verken er feit eller overvektig... Hvordan vet du det? har du sett bilde?
sjonkelrolf Skrevet 6. desember 2014 #19 Skrevet 6. desember 2014 Hvordan vet du det? har du sett bilde? Hvordan jeg vet det? Enkelt. Høyde og vekt er de to indikatorene man trenger for å avgjøre evt. undervekt, normalvekt, overvekt eller fedme (ja, jeg vet om flere indikatorer, som f.eks. fettprosent osv), men grovt sett: høyde og vekt. 1.70 og 70 kg er innenfor det man definerer som normalvekt. 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2014 #20 Skrevet 6. desember 2014 Har litt kontakt med en jente som er kul og morsom. Hun er også tydeligvis veldig interessert i meg. Hun spør stadig vekk om vi ikke kan møtes og finne på noe. Problemet er at hun er litt feit. Hun har et pent ansikt, men for tykk kropp. Aner ikke hva hun veier, men ville tippe rundt 65-70 kg og 170 høy. Hadde hun vært 10-15 kg lettere hadde hun vært et solid "catch". Det jeg lurer på er hvordan skal jeg avvise henne uten å være drittsekk? Har ikke lyst å si til henne at hun er for tykk. Er det noen måter å be henne slanke seg uten å fremstå som drittsekk? Anonymous poster hash: fac39...740 Hadde hun vært 10-15 kg lettere ville hun trolig vært undervektig, hun er i høyeste grad normalvektig nå. Jeg tror helt ærlig ikke at du er tilstrekkelig glad i denne jenta, når vekta hennes er problematisk for deg. Fortell henne at du ikke er interessert i en fremtid med noen som ikke tar vare på seg selv eller utseendet sitt. For å sette det på spissen, du vil ikke ha en feit mor til barna dine, da hun i aller høyeste grad vil påvirke dem med sine dårlige vaner og genetikk. Og til damene som ser rødt nå; hvorfor er det uakseptabelt for en mann å si at han ikke ønsker å være sammen med en feit dame, mens det er helt ok for kvinner å be menn under 1.80 dra til helvette? I hvilken verden er det ok for kvinner å be menn under 1.80 dra til helvete? (Eller be noen som helst om å dra til helvete?) Ene eksen min er 1.72 (jeg er 1.70) og vi var et veldig pent par, kunne ikke brydd meg mindre om høyden hans "Feit mor til barna dine"...du er klar over at undervektige jenter dessverre lett kan bli ufruktbare? Kroppen er ikke i stand til å produsere nok energi til fosteret dersom den ikke har nok til seg selv. Da jeg var like lett som TS ønsker (samme høyde på meg som jenta han snakker om) mistet jeg mensen. For ikke å snakke om at jeg var alvorlig psykisk syk pga spisevegring og overhodet ikke kunne tatt meg av et barn om jeg mot formodning hadde klart å bli gravid. Anonymous poster hash: dcccc...d8d 2
Anbefalte innlegg