Gå til innhold

Sliter med depresjon!

Lillemyy95

Anbefalte innlegg

Kunne skrevet mye, men skal prøve å holde det kort. Jeg har hatt depresjon i 3 år. Det blir alltid værre om kveldene og om vinteren. Jeg har en kjæreste som jeg bor med, og en god venninne. Jeg har hatt mange venner før, men har mistet alle pga depresjonen. Jeg har kun fortalt det til min venninne og kjæresten, men begge virker som de vil unngå å snakkende det. Jeg trenger noen å snakke med. Noen som er lik meg og har depresjon selv! Det ødelegger forholdet mitt, og det vil jeg ikke. Jeg er en jente på 19 år, og vil bare ha noen venner som forstår meg. Jeg har også sosial angst, og takler veldig dårlig å være alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er forholdet til dine foreldre osv?

Anonymous poster hash: c5a07...723
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er forholdet til dine foreldre osv?

Anonymous poster hash: c5a07...723

Har veldig fint forhold til begge mine foreldre. Jeg vet det ikke er pga familie. Jeg fikk symptomer på depresjon når jeg hadde kyssesyken i et halvt år, før det var jeg en blid og aktiv jente som trente mye og var med venner hele tiden. Jeg har i senere tid lært at sykdom slik som kyssesyken kan utløse depresjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med fastlegen din som kan henvise deg vidre slik at du får den hjelpen du behøver og har krav på. Når du har slitt i tre år er det ikke bare en forbigående depresjon som vil gå over av seg seg.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...