Gjest Mocchhaa Skrevet 5. desember 2014 #1 Del Skrevet 5. desember 2014 Har hatt veldig sterke smerter i ene beinet, og det la seg litt ut til andre igårkveld. Men det var først etter jeg prøvde noe massasje greier her og der, og tøyet ut godt. Da kjente jeg det sterkere og sterkere i ene foten (som har vært fri for smerter i en uke) (eller ikke foten, men øverst da) men idag når jeg våknet kjentes det forsåvidt mye bedre ut.. masserte lårene, magen og litt her og der i korsryggen og på rumpa. Har også tenkt og prøve tennisballer idag. Kan det være at det først ble værre etter massasjen for så å ha blitt bedre? Jeg kjenner det fortsatt, men ikke på samme måten. Føler det rett og slett er litt bedre. Så kan det bli værre før det blir bedre etter en massasje? Tror også det er falsk isjias jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira-delta Skrevet 5. desember 2014 #2 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg har også smerter som kan minne om det som står skrevet om isjias. Men etter mye frem og tilbake har jeg funnet ut at smertene kommer fra musklene rundt trochant major. Bruker selv massasjepute med varme, og tøyeøvelser 2-3 ganger i uken. Og det er jo ofte sånn at det blir verre før det blir bedre. Jeg har vært en del hos fysio pga en dårlig skulder, og etter massasjer hos henne blir jeg alltid værre dagen etterpå, men bedre etter det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå