AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg har omtrent like øyelokk som blake likely hadde før: http://tedlillyfanclub.blogspot.no/2012/07/blake-lively-plastic-surgery-before-and.html?m=1 Operasjonen hennes er jo veldig vellykket. Jeg har i flere år tenkt på å operere, er nå 28 år. Er det noen av dere som har tatt en slik operasjon? Ble det bra? Har dere en kirurg å anbefale? Evnt en kirurg jeg burde holde meg unna? Anonymous poster hash: e0ead...194 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 #2 Del Skrevet 8. desember 2014 Nå fikk jeg litt sjokk! Gud som hun har operert seg! Jeg som alltid har tenkt på henne som en av de peneste jeg har visst om. (Og nei, det telles ikke når hun har operert seg..) Både nesa, øyelokk og noe restylane/botox jo! (Øyelokk vurderer jeg faktisk selv, men jeg vil få det dekket da det er en helseplage for meg. Mange i familien som har måtte gjort det, for de henger over vippekanten og ødelegger synet pluss gir hodepine. Men resultatet blir vel ikke like bra om man gjør det offentlig.) Anonymous poster hash: f098b...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 9. desember 2014 #3 Del Skrevet 9. desember 2014 Ryddet for reklame. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå