Gå til innhold

22år og piercing


Fremhevede innlegg

Skrevet

Øyenbrynspiercing er grusomt! :skratte:
Som du selv sier: det var kult 8-10 år siden.

Jeg ville aldri i mine villeste fantasier tatt det, eller tatt noen som har det seriøst.

Hilsen meg med 5 piercinger :plystre:

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, jeg synes det er teit med piercinger. Forbinder slikt med fjortiser. Altså all piercing i ansikt.

Endret av Lillia
Skrevet

Må nå være greit å kvitte seg med den slags fjotteri når man står på dørstokken til en yrkeskarriere....? Hadde jeg skullet ansatt noen, og valget sto mellom en pierca raddis og en uten, vel... valget hadde faktisk vært enkelt for mitt vedkommende, og langt på vei uavhengig av kvalifikasjoner. Man skal nå en gang representere en seriøs arbeidsplass...!

Skrevet

Jeg er 28, og har piercing både i underleppen og tungen. Så lenge en liker det selv, så kjør på!

  • Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet

Liker ikke piercinger, foretrekker tatoveringer jeg.

Nei det er ikke noe mer teit at en 22 åring har piercing.

Skrevet

Personlig så synes jeg det er dritstygt og ut for lenge siden.

Skrevet

Hvis du liker det burde ikke fremmedes meninger på et forum ha noe å si. Ta piercing hvis du vil og gi beng i hva andre mener om det.

  • Liker 3
Skrevet

Er selv 22 år og har piercing i nesa, som jeg liker veldig godt. Aldri vært fan av piercing i øyenbrynet (uansett alder), men først og fremst bør du gjøre det du selv vil. Synes du piercing i brynet er kult og har lyst på det, ja, da tar du piercing i brynet! Bare ikke riv den ut igjen ;-)

  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes piercinger er dritkult!

Har ingen selv, og er oppvokst i en familie der man er veldig negative til piercinger og tatoveringer. Likevel mener jeg det er stilig, og synes det er kult at folk tør uttrykke seg uten å tenke på hva andre mener :rolleyes:



Anonymous poster hash: cb86a...b96
  • Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Må nå være greit å kvitte seg med den slags fjotteri når man står på dørstokken til en yrkeskarriere....? Hadde jeg skullet ansatt noen, og valget sto mellom en pierca raddis og en uten, vel... valget hadde faktisk vært enkelt for mitt vedkommende, og langt på vei uavhengig av kvalifikasjoner. Man skal nå en gang representere en seriøs arbeidsplass...!

Dette er faktisk ulovlig, det er diskriminerende mot person.

Helt til det kommer til helserelaterte yrker hvor ansikts piercingen er en helserisiko, som igjen ikke gjelder tunge, da du ikke er borti en tungepiercing med fingrene like mye som øredøbler eller øyenbryns piercinger

  • Liker 3
Skrevet

Har sinnsykt lyst å en oppi øret, altså. husker ikke hva det heter.

Men ... gjør det vondt? I forhold til øyenbryn/leppe?

Har to tatoveringer.. men har hørt at grotiden er innmari lang oppi brusken.

Ts

Anonymous poster hash: e3d16...54e

Industrial piercing?

Jeg er heller ikke fan av piercinger i ansiktet, men er ikke greia med det at man vil skille seg ut fra mengden? Så EGENTLIG burde du ikke bry deg om hva noen andre mener, så lenge DU vil ha det.

  • Liker 2
Skrevet

Har hatt piercinger selv, tok de ut da jeg var rundt 21-22 pga jobb.

Jeg syns det er fint om man har stilen til det, typisk goth/rock stil.

Men du gjør jo som du vil:) bryr meg ikke om folk har det.

Anonymous poster hash: 004bb...d79

Skrevet

Jeg er 34 og tok bryst piercing i ene brystvorten for 3 dager siden, har 3 i underlivet og industrial piercing i øret. Min kropp mitt valg! Din kropp ditt valg Ts! Er ikke så mye mer å si enn det.

Den i øret gjorde ikke så veldig vondt, men selvsagt det er forskjell på å bli strøket over ryggen av din elskers hender kontra å ta piercing så du kjenner du jo, men det er ikke så gale. Du kan ikke sove på den siden et par dager men det går seg til.

En blir aldri for gammel til å være seg selv ;)

Anonymous poster hash: 723e3...e7a

Skrevet

Jeg er 22 år og tok akkurat ut min pga utstøtning (hatt den i 10 år), vurderer å ta på andre siden nå.

Føler meg så naken uten!

Syns piercinger er fint så lenge man har EN i ansiktet. Ikke flere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...