AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1 Skrevet 5. desember 2014 Jeg hadde piercing i øyenbrynet, og i leppa (som var svært populært får 8-10år siden, altså underleppen på siden) Den i øyenbrynet ble tatt ut da jeg var russ som 18 åring. Det var en idiot som reiv i den slik at jeg begynte å blø og det gjorde sykt vondt. Har litt lyst til å ta en i øyenbrynet igjen... men er det teit å ha piercing når man er 22 år? Og kan man ta om igjen på den samme siden? Anonymous poster hash: e3d16...54e
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. desember 2014 #2 Skrevet 5. desember 2014 Generelt sett synes jeg at alt av piercing er teit uavhengig av alder. Jeg synes ikke det er fint, og sliter litt med å forstå "kulheten" i det.
Infinite Skrevet 5. desember 2014 #3 Skrevet 5. desember 2014 Jeg tenker at piercinger var en greie som kom og gikk for ti år siden. At noen fjortiser fortsatt velger å ta det, er én ting, men at voksene folk flyr rundt med piercinger ser i mine øyne dumt ut. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #4 Skrevet 5. desember 2014 Jeg tenker at piercinger var en greie som kom og gikk for ti år siden. At noen fjortiser fortsatt velger å ta det, er én ting, men at voksene folk flyr rundt med piercinger ser i mine øyne dumt ut. Det jeg tenker også. Det er kun "metal-duder" og emoer som går rundt med det etter fylt 20 år. Og jeg er ingen av delene. TS Anonymous poster hash: e3d16...54e 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Skrevet 5. desember 2014 Jeg ser ikke på det som fint eller veldig "in" lenger. Tok ut alle mine piercingene da jeg var 22år btw :-) finere uten. Anonymous poster hash: a0076...4a3 1
FruHudson Skrevet 5. desember 2014 #6 Skrevet 5. desember 2014 Piercing i brynet er stygt uansett alder. Hilsen ei på 23 som har en del piercinger. 3
Gjest SEE Skrevet 5. desember 2014 #7 Skrevet 5. desember 2014 Hva!? Jeg synes ikke det er teit å ha tatovering når man er 22 år. Kjør på! 2
Infinite Skrevet 5. desember 2014 #8 Skrevet 5. desember 2014 Hva!? Jeg synes ikke det er teit å ha tatovering når man er 22 år. Kjør på! Det var snakk om piercinger, ikke tatoveringer. Nå er jeg en av de som faktisk syns tatoveringer er stygt også, men jeg vet jeg er ganske alene om den meningen
Gjest SEE Skrevet 5. desember 2014 #9 Skrevet 5. desember 2014 Det var snakk om piercinger, ikke tatoveringer. Nå er jeg en av de som faktisk syns tatoveringer er stygt også, men jeg vet jeg er ganske alene om den meningen Mente piercinger, haha. En tatovering i øyebrynet hadde forsåvidt ikke vært stygt heller, etter min mening.
rockejenta Skrevet 5. desember 2014 #10 Skrevet 5. desember 2014 Jeg har piercing i underleppa på siden og i tunga, og jeg er 23 Syns du skal bry deg mer om hva du syns er kult, fremfor hva andre syns 3
Gjest Uhumskheter Skrevet 5. desember 2014 #11 Skrevet 5. desember 2014 tok ut mine da jeg var 22. Syns ikke det passer på voksne i det hele tatt. Spesielt ikke øyenbryn, navle eller tungen.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #12 Skrevet 5. desember 2014 Piercinger i ansiktet er det verste jeg vet. Men liker du det selv, og ønsker dette, så kjør på Anonymous poster hash: 7061a...dca
Gjest chisandra Skrevet 5. desember 2014 #13 Skrevet 5. desember 2014 Hvis du liker det, så er da ikke 22 for gammelt. Ser folk som er mye eldre enn det med piercing.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #14 Skrevet 5. desember 2014 Piercing i øyebrynet betyr at du er lesbisk. Det er som å tatovere stjerner på håndleddet. Det er sånn lesbiske gjør for at de som ikke eier gaydar skal kunne vite at du er lesbisk. Nå vet jeg jo ikke om du er det, jeg bare nevner det. Anonymous poster hash: 9b38b...f67 4
Apocalypse Skrevet 5. desember 2014 #15 Skrevet 5. desember 2014 (endret) Jeg synes det kan være fint med piercing og har selv en i nesa (pluss andre som ikke er i ansiktet), men piercing i øyenbrynet synes jeg er grusomt harry og ikke så kult lenger Endret 5. desember 2014 av Apocalypse 1
Fame Skrevet 5. desember 2014 #16 Skrevet 5. desember 2014 Jeg er veldig glad i den jeg har i navlen, men synes i grunn ikke øyenbrynet er noe særlig.. 1
Gjest Booker Skrevet 5. desember 2014 #17 Skrevet 5. desember 2014 Jeg syntes det kun er fint i øret.
FruRaeder Skrevet 5. desember 2014 #18 Skrevet 5. desember 2014 Piercing i øyebrynet betyr at du er lesbisk. Det er som å tatovere stjerner på håndleddet. Det er sånn lesbiske gjør for at de som ikke eier gaydar skal kunne vite at du er lesbisk. Nå vet jeg jo ikke om du er det, jeg bare nevner det. Anonymous poster hash: 9b38b...f67 Tror det er noe jeg ikke har fått med meg.. 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #19 Skrevet 5. desember 2014 Har sinnsykt lyst å en oppi øret, altså. husker ikke hva det heter. Men ... gjør det vondt? I forhold til øyenbryn/leppe? Har to tatoveringer.. men har hørt at grotiden er innmari lang oppi brusken. Ts Anonymous poster hash: e3d16...54e
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #20 Skrevet 5. desember 2014 Jeg personlig tenker ikke at det har noe særlig med alder å gjøre. Jeg synes riktignok det er dritstygt på damer (og forsåvidt også på menn, men jeg er mann selv og bryr meg mindre), men at det skulle være spesielt barnslig tenker jeg igrunn ikke. Anonymous poster hash: 15deb...3a9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå