Gå til innhold

Det er en hverdagslig sak...


Hontas

Anbefalte innlegg

Nok en fin helg over og bare 3 uker til jeg skal flytte :o

Hadde en knalltur til London og mine favoritt-ting var:

* spise nam nam sushi

* see paa en utstilling av glass fra gamle Egypt og Romerriket

* sitte paa en bar i Islington med vennene mine og hoere paa et flott kanadisk band

* labbe rundt i Camden market

* et flott halsbaand i glass med pressede blomster inni

* drikke mango-smoothie og spise laksebagel paa Paddington mens vi venta paa toget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En veldig langsom dag paa jobben - merker godt at det er midt i ferietida her 8)

Synes det er blir vanskeligere for hver dag aa holde motivasjonen oppe, saerlig naar jeg vet at det er saa kort tid igjen. Men jeg har enda endel ting jeg maa faa unnagjort foer jeg slutter saa jeg maa nok ta meg sammen litt en gang i blant.

Vi har hatt noen knalldager er paa oeya i det siste, men i dag var det overskya og graatt da jeg dro til jobben. Haaper det blir bedre vaer til helga siden vi skal paa campingtur med noen vennepar (har ikke lyst til aa bruke timesvis paa aa vaske gjoerme av teltet vaart etterpaa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i det filosofiske hjoernet i dag. Har nettopp lest gjennom mange dagboeker og synes det er spennende aa foelge med paa hva som skjer i livene til andre KG brukere - baade i motgang og medgang.

Selv har jeg hatt et veldig fint aar siden vi flytta hit vi bor naa. Jobben jeg har naa er mye mer avslappa enn den jeg hadde foer og 'the pace of life' er mye langsommere her.

Gleder meg veldig til aa flytte tilbake til Norge selv om det blir litt rart. Plutselig skal jeg snakke norsk hele tida (det er det lenge siden jeg har gjort). Det er ogsaa litt nervepirrende aa skulle flytte til et helt nytt sted og begynne i ny jobb. I tillegg flytter ikke mannen min til Norge foer i slutten av oktober (han maa avslutte Masteren sin foerst), saa det blir ogsaa rart aa bo uten ham i nesten 2 maaneder. Men som alt her i livet saa gaar det seg nok til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake paa kontoret etter noen dager med hjemmejobbing og intervjuer ute. Dro paa campingtur med noen vennepar i helgen og det var koselig. Knallvaer baade fredag og loerdag, og fikk svoemt i havet igjen (jeg elsker aa bade...) og spilt cricket paa stranda.

I dag har kollegaene mine arrangert avskjedslunsj for meg paa jobben, selv om jeg skal jobbe her ut neste uke (det er mange som drar paa ferie neste uke saa det passet best denne uka). Har tatt med meg kameraet for aa forevige begivenheten. Begynner virkelig aa faa sommerfugler i magen naa - bare 10 dager igjen til jeg flytter tilabke til Norge :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kort innom for aa si at naa er det bare 9 dager igjen til jeg flytter -og fortsatt foeler jeg meg ikke akkurat klar... :roll:

I morgen skal jeg ha oppkjoering (haaper, haaper, haaper at det klaffer) og deretter skal vi kjoere nordover for aa ta avskjed med venner og kjente i nord-England. I kveld maa jeg ogsaa begynne aa pakke litt - og det blir ikke lett siden jeg bare kan ta med meg 15kg.

Skal en tur i svoemmehallen med mannen i kveld og haaper det blir avslappende :sove: saa jeg faar en god natts soevn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi - kjoeringa gikk som en lek og naa er lappen i boks!

Hadde en knallfin helg med venner og kjente, men litt trist siden det er saa lenge til vi kommer til aa se dem igjen :cry:

Bare 6 dager til den store flyttedagen - HJELP - :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa har den siste kvelden i UK kommet - i morgen tidlig blir jeg kjoert til Stansted og flyr tilbake til Norge. Sitter her (litt vemodig) i leiligeheten med ferdigpakket koffert og tenker paa hvor mye som har skjedd i livet mitt siden jeg flytta til utlandet. Utrolig hvor fort tida gaar... Gleder meg vedlig til aa se familien min igjen og det blir spennende med ny jobb, men det er ogsaa veldig rart aa ikke skulle dra tilbake hit igjen. :-?

Vet ikke naar jeg kommer til aa skrive her igjen - det blir nok ikke paa en stund siden jeg ikke faar tilgang paa internett med det foerste.

I morgen begynner enda et nytt kapittel i livet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Heisann hoppsann - så er Hontas tilbake igjen!

Hadde jo helt glemt at jeg starta en dagbok i sin tid,men fant den igjen nesten helt bakerst :)

Begynner å bli en stund siden jeg skrev sist, men det har skjedd mye de siste 2 årene. Nå bor jeg i Norge med mannen min og vi fikk en liten gutt for 2 måneder siden. I den forbindelse begynte jeg å følge med litt på KG igjen, og kjenner jo igjen både det ene og det andre navnet fra "gamle dager" - f.eks Arkana, Holly Hobbie (eller Popelka), Fru Furstina, Kipa... det er koselig.

Er for tida ute i permisjon så det kan hende at jeg klarer å skrive litt mer her enn jeg har gjort de siste årene - skal vel ikke så mye til... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...