Gå til innhold

Attføring!

Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

Jeg har yrkesrettet attføring nå men skal gå over på medisinsk på grunn av at jeg skal under behandling.

Noen som vet om det blir noe forskjell på beløpene jeg kommer til å få da?

Har jo forsatt regninger som må betales..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Jeg kan ikke svare deg på det. Men jeg ville ha rådet deg til å kontakte Aetat for å få de til å sjekke det opp. Det er ikke mye en har å leve av når en går på attføring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Man har ikke akkurat noe til overs nei.. Jeg har minsteutbetaling nå som jeg får yrkesrettet og det er 6200 i mnd..

Håper bare ikke det går ned noe når jeg går over på medisinsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Du har det samme som meg utbetalt. Håper at du ikke går ned i trygd når du kommer over på medisinsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hadde jeg ikke hatt samboer, så hadde jeg ikke klart meg. Jeg føler jeg lever på han. Det er ikke noe kjekt å ha så dårlig råd at en må snu på hver eneste krone.

Håper du finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom man ikke lenger får sykepenger, mener jeg at man kan få rehabiliteringspenger, dersom man fortsatt er til med. behandling. Dette må man søke om, og de utgjør 66% av sykepengene.

Får hverken sykepenger, attføring eller uføretrygd jeg... Og trygdekontoret mener det ikke er "vits" å søke rehabilitering, da legen sier jeg er ferdig utredet/behandlet (medisinert)... Får ikke "5 øre" jeg... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Dersom man ikke lenger får sykepenger, mener jeg at man kan få rehabiliteringspenger, dersom man fortsatt er til med. behandling. Dette må man søke om, og de utgjør 66% av sykepengene.

Får hverken sykepenger, attføring eller uføretrygd jeg... Og trygdekontoret mener det ikke er "vits" å søke rehabilitering, da legen sier jeg er ferdig utredet/behandlet (medisinert)... Får ikke "5 øre" jeg... :cry:

Jeg har gått på rehabpenger.. Fikk så yrkesrettet og skal nå over på medisinsk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på rehabpenger.. Fikk så yrkesrettet og skal nå over på medisinsk..

Da vet jeg ikke, men ta en prat med trygdekontoret ditt... :wink:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...