Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #1 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg har yrkesrettet attføring nå men skal gå over på medisinsk på grunn av at jeg skal under behandling. Noen som vet om det blir noe forskjell på beløpene jeg kommer til å få da? Har jo forsatt regninger som må betales.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juli 2004 #2 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg kan ikke svare deg på det. Men jeg ville ha rådet deg til å kontakte Aetat for å få de til å sjekke det opp. Det er ikke mye en har å leve av når en går på attføring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #3 Del Skrevet 26. juli 2004 Man har ikke akkurat noe til overs nei.. Jeg har minsteutbetaling nå som jeg får yrkesrettet og det er 6200 i mnd.. Håper bare ikke det går ned noe når jeg går over på medisinsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. juli 2004 #4 Del Skrevet 27. juli 2004 Du har det samme som meg utbetalt. Håper at du ikke går ned i trygd når du kommer over på medisinsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 27. juli 2004 #5 Del Skrevet 27. juli 2004 Håper at jeg ikke går ned ja... Det er liksom akkurat nok til fasteugifter ogsånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. juli 2004 #6 Del Skrevet 27. juli 2004 Hadde jeg ikke hatt samboer, så hadde jeg ikke klart meg. Jeg føler jeg lever på han. Det er ikke noe kjekt å ha så dårlig råd at en må snu på hver eneste krone. Håper du finner ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 27. juli 2004 #7 Del Skrevet 27. juli 2004 Dersom man ikke lenger får sykepenger, mener jeg at man kan få rehabiliteringspenger, dersom man fortsatt er til med. behandling. Dette må man søke om, og de utgjør 66% av sykepengene. Får hverken sykepenger, attføring eller uføretrygd jeg... Og trygdekontoret mener det ikke er "vits" å søke rehabilitering, da legen sier jeg er ferdig utredet/behandlet (medisinert)... Får ikke "5 øre" jeg... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 27. juli 2004 #8 Del Skrevet 27. juli 2004 Dersom man ikke lenger får sykepenger, mener jeg at man kan få rehabiliteringspenger, dersom man fortsatt er til med. behandling. Dette må man søke om, og de utgjør 66% av sykepengene. Får hverken sykepenger, attføring eller uføretrygd jeg... Og trygdekontoret mener det ikke er "vits" å søke rehabilitering, da legen sier jeg er ferdig utredet/behandlet (medisinert)... Får ikke "5 øre" jeg... :cry: Jeg har gått på rehabpenger.. Fikk så yrkesrettet og skal nå over på medisinsk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 27. juli 2004 #9 Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg har gått på rehabpenger.. Fikk så yrkesrettet og skal nå over på medisinsk.. Da vet jeg ikke, men ta en prat med trygdekontoret ditt... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 27. juli 2004 #10 Del Skrevet 27. juli 2004 Takk skal du ha :-) Regner med jeg får vite litt mer etter neste time med put.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå