Gå til innhold

Puppesjokk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg opplevde spontanabort i uke 7 for rundt 4 måneder siden, og sliter ikke med det nå(bare for å ha sagt det!) men dette medførte at brystene mine gikk fra D-cup til nå A-cup. Har alltid vært fornøyd med puppene mine, men nå har jeg knapt noe..hadde C-cup før graviditeten. De er bare helt myke og er ingenting å ta i..er utrolig frustrerende! Veier normalt og, 60kg på 174cm.. Er det noe p-piller jeg kan begynne på for å få litt mer pupper? Litt teit men..det var det eneste jeg var fornøyd med..

Hilsen jente 18

Anonymous poster hash: 34ef3...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at dette kan være frustrerende. Har selv en D-cup å hadde blitt nokså sjokkert om det en dag ikke var noe der. Det er desverre ingenting du egentlig kan gjøre for å få puppene til å ´´vokse´´.. Spontanabort er en stor påkjenning på kroppen (noe du sikkert vet). Hvis dette er en stor palge for deg skader det ikke å gå til en lege. Nå vet jo ikke jeg hvordan brystet ditt ser ut. Om det er mye overfladisk hud eller bare normale små pupper, men uansett kan du alltid gå til en lege å få dette bedre forklart. Kanskje til og med få en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er godt håp om at det vil bedre seg. De store hormonforandringene i graviditet virker inn på brystene, men for mange begynner kroppen å endre seg mot sin normal igjen etter en stund. Svigerinnen fikk tilbake store bryster etter en periode med små og tomme bryster etter amming. Tok 6-12 mnd ca.

Anonymous poster hash: 790ce...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...