Gå til innhold

Voldtektsfantasier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ikke så mange som du tror, er nok mer dere jenter som tror gutter elsker hard sex og bdsm osv. Dere lager deres egent bilde oppi hode og via media

Anonymous poster hash: ef7b9...e97

Naja på datingsider for bdsm er det en stor overvekt av menn

Anonymous poster hash: ea632...f8c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naja på datingsider for bdsm er det en stor overvekt av mennAnonymous poster hash: ea632...f8c

Underdanige?

Anonymous poster hash: 1cfaa...568

Skrevet

Kan innrømme å ha en form for voldtektsfantasi. Vil ikke bli voldtatt i det virkelige liv, og vet heller ikke om "playrape"(late som) blir riktig for meg. vanskelig å definere hva jeg faktisk vil :P Har tenkt lite på det de siste årene, da vi tidlig i forholdet prøvde, men han fant det svært ukomfortabelt. Siden det har vi ikke prøvd.

Anonymous poster hash: 59da0...a6b
Skrevet

Naja på datingsider for bdsm er det en stor overvekt av menn

Anonymous poster hash: ea632...f8c

På datingsider generelt så er det vell normalt at det er i overkant flere menn der?

Skrevet

Grunnen til at jeg spør er at jeg har noe på gang med en jente som vil jeg skal ta kontrollen og ta henne hardt mens hun skriker "nei, ikke gjør det!" hele tiden. Hun kaller meg barnslig og uerfaren når jeg sier det gjør meg ukomfortabel. Vurderer å bare droppe henne, men hun er ganske heit da. :P Lurer ærlig talt litt på hvor vanlig dette er.

TS

Anonymous poster hash: 208c1...a56

Dårlig gjort av henne å kalle deg barnslig og uerfaren fordi du ikke ønsker å gjøre noe du ikke er komfortabel med. Noen av oss tenner på røff sex, andre ikke. Jeg synes du godt kan tenke over om dette er den rette for deg. Hvis hun ikke respekterer dine grenser i senga, vil hun da respektere deg ellers?

Gjest Coolaid
Skrevet

Har ikke fantasier om å voldta eller å bli voldtatt. Det er litt for sært for meg. Dominanse derimot er mer tennende, begge veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...