AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Skrevet 3. desember 2014 Kvinner, har dere slikt? Menn, har dere? Og dere som ikke har, er dere med på dette om partneren vil? Anonymous poster hash: 208c1...a56
Timza Skrevet 3. desember 2014 #2 Skrevet 3. desember 2014 Har aldri hatt voldteksfantasier. Trur det er ganske uvanlig å ha som en mann.
Gjest Verify Skrevet 3. desember 2014 #3 Skrevet 3. desember 2014 Nei ikke i det hele tatt. Hadde ikke blitt med på slikt heller nei. 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Skrevet 3. desember 2014 Personlig syntes jeg ikke en voldtekstfantasi er så farlig, og alle par(sålenge begge parter ønsker) kan ha rollespill, og leke at han "voldtar" henne, på en ren og smertefull måte. Selv har jeg gjort det med min x, flere ganger, også relativt tilnærmet det virkelige, og er man i humør, og fantasien er virkelig, og man ikke blir nervøs eller redd, så kjør på, men ha et SAFEWORD!! Anonymous poster hash: c61df...1ca
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Skrevet 3. desember 2014 Personlig syntes jeg ikke en voldtekstfantasi er så farlig, og alle par(sålenge begge parter ønsker) kan ha rollespill, og leke at han "voldtar" henne, på en ren og smertefull måte. Selv har jeg gjort det med min x, flere ganger, også relativt tilnærmet det virkelige, og er man i humør, og fantasien er virkelig, og man ikke blir nervøs eller redd, så kjør på, men ha et SAFEWORD!! Anonymous poster hash: c61df...1ca Skulle såklart stå SMERTEFRI!.. Anonymous poster hash: c61df...1ca 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Skrevet 3. desember 2014 Grunnen til at jeg spør er at jeg har noe på gang med en jente som vil jeg skal ta kontrollen og ta henne hardt mens hun skriker "nei, ikke gjør det!" hele tiden. Hun kaller meg barnslig og uerfaren når jeg sier det gjør meg ukomfortabel. Vurderer å bare droppe henne, men hun er ganske heit da. Lurer ærlig talt litt på hvor vanlig dette er. TS Anonymous poster hash: 208c1...a56
frøkna Skrevet 3. desember 2014 #7 Skrevet 3. desember 2014 Nei, men har fantasier hvor mannen jeg har sex med er dominant og tar mer kontroll, men det er hele tiden ønsket fra min side så er jo ikke voldtektsfantasi per se. Med det sagt tror jeg mange forvirrer s&m eller BDSM fantasier med voldtektsfantasier. Når det egentlig er ønsket så er det jo ikke en voldtektsfantasi? Å bli tvunget til sex så det gjør vondt av en person man ikke vil ha sex med eller kanskje ikke kjenner en gang vil nok ikke være så sexy som du kanskje tenker nemlig, men kanskje noe a la bdsm er noe for deg? 1
Timza Skrevet 3. desember 2014 #8 Skrevet 3. desember 2014 Grunnen til at jeg spør er at jeg har noe på gang med en jente som vil jeg skal ta kontrollen og ta henne hardt mens hun skriker "nei, ikke gjør det!" hele tiden. Hun kaller meg barnslig og uerfaren når jeg sier det gjør meg ukomfortabel. Vurderer å bare droppe henne, men hun er ganske heit da. Lurer ærlig talt litt på hvor vanlig dette er. TS Anonymous poster hash: 208c1...a56 Ta en prat om det. Går det ikke så går det ikke. Men det å gi og ta litt når det gjelder fantasier kan lønne seg i lengden. Bare si at dere skal ha et "safe ord" så faller den sperren litt bort når hun sier "nei, ikke gjør det" ettersom man da har omprogrammert seg selv til å høre på det andre ordet til å ha den meningen. Slik at "nei, ikke gjør det" bevist for deg vil bety "ja, mer" med henne under den leken.
Tibbie Skrevet 3. desember 2014 #9 Skrevet 3. desember 2014 (endret) Det er SINNSYKT vanlig blant kvinner. Om man finner frem en oversikt over hva som tenner kvinner og menn, ser man at voldtekt (eller playrape, som det heter) er noe som er langt oppe på kvinners liste Edit: Jeg ser for meg at noen her kommer til å kritisere meg for å skrive dette, siden de personlig ikke kjenner seg igjen. Derfor slenger jeg med et par kilder: http://www.side3.no/kvinner-fantaserer-om-a-bli-voldtatt/3428624.html http://www.nettavisen.no/8482666.html http://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201001/womens-rape-fantasies-how-common-what-do-they-mean http://hushmagazine.ca/sex/rape-fantasies-why-do-some-woman-have-them/#.VH-kuS6wbbY Endret 4. desember 2014 av Tibbie 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #10 Skrevet 4. desember 2014 Men hvorfor er det ingen menn som prater om at de fantaserer om å voldta? Anonymous poster hash: c93d7...2d2 2
Tibbie Skrevet 4. desember 2014 #11 Skrevet 4. desember 2014 Men hvorfor er det ingen menn som prater om at de fantaserer om å voldta? Anonymous poster hash: c93d7...2d2 Jeg tror det er mer vanlig blant kvinner enn menn. Men du kan kanskje tenke deg til hvorfor mange menn som fantaserer om å voldta ikke sier noe om det? Man kan bli feildømt.
Timza Skrevet 4. desember 2014 #12 Skrevet 4. desember 2014 Men hvorfor er det ingen menn som prater om at de fantaserer om å voldta? Anonymous poster hash: c93d7...2d2 I de linkene over her så står det jo endel teorier på hvorfor.
Cathrine88 Skrevet 4. desember 2014 #13 Skrevet 4. desember 2014 Grunnen til at jeg spør er at jeg har noe på gang med en jente som vil jeg skal ta kontrollen og ta henne hardt mens hun skriker "nei, ikke gjør det!" hele tiden. Hun kaller meg barnslig og uerfaren når jeg sier det gjør meg ukomfortabel. Vurderer å bare droppe henne, men hun er ganske heit da. Lurer ærlig talt litt på hvor vanlig dette er. TS Anonymous poster hash: 208c1...a56 Dropp henne. Hva skal du med ei jente som gjør narr av deg fordi du ikke har de samme seksuelle preferansene som henne? 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #14 Skrevet 4. desember 2014 Ja, det har jeg. Og jeg fantaserer om voldtekt altså, og ikke playrape (og har dermed blitt anklaget for å være syk her inne...). Men jeg har så klart ikke noe ønske om å oppleve det (det ville vært grusomt), og rollespill og playrape har jeg ingen interesse av. Vi driver med bdsm, men jeg later ikke som at jeg ikke vil han skal gjøre det. Det hadde jeg vært ukomfortabel med. Det viktigste i et godt sexliv er å gjøre ting man ER komfortabel med, og å akseptere hverandres ulikheter. Der bommer den heite dama di. Anonymous poster hash: d9d63...c6d
Mendaså Skrevet 4. desember 2014 #15 Skrevet 4. desember 2014 Grunnen til at jeg spør er at jeg har noe på gang med en jente som vil jeg skal ta kontrollen og ta henne hardt mens hun skriker "nei, ikke gjør det!" hele tiden. Hun kaller meg barnslig og uerfaren når jeg sier det gjør meg ukomfortabel. Vurderer å bare droppe henne, men hun er ganske heit da. Lurer ærlig talt litt på hvor vanlig dette er. TSAnonymous poster hash: 208c1...a56 Da binder du hu fast å kjører på da ! Ikke verre enn det Om hun vil at du skal tastyringen å være dominant er det letteste trekket å bare binde henne fast. Da får hun det hun vil og du trenger ikke tøye grensene dine lengre enn som så
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #16 Skrevet 4. desember 2014 Jeg har den fantasien, men ikke helt turt å fortelle det til typen. Tror han hadde syntes det var ukomfortabelt. Men jeg tenner så sinnsykt på det, så lenge det er frivillig fra min side. Om du skjønner? Anonymous poster hash: dc192...010
Cathrine88 Skrevet 4. desember 2014 #17 Skrevet 4. desember 2014 Da binder du hu fast å kjører på da ! Ikke verre enn det Om hun vil at du skal tastyringen å være dominant er det letteste trekket å bare binde henne fast. Da får hun det hun vil og du trenger ikke tøye grensene dine lengre enn som så Jo, det er mye verre enn det. Jeg har ingen problemer med å binde noen fast, men det ville vært noe helt annet hvis vedkommende ropte "Nei, ikke gjør det!" igjen og igjen, eller gråt, så jeg forstår TS godt. 5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #18 Skrevet 4. desember 2014 Men hvorfor er det ingen menn som prater om at de fantaserer om å voldta? Anonymous poster hash: c93d7...2d2 Det er mange menn som prater om at de vil bli voldtatt av en heit kvinne da Anonymous poster hash: 1cfaa...568
Gjest fallerifallera Skrevet 4. desember 2014 #19 Skrevet 4. desember 2014 Er nok ganske mange menn som fantaserer om voldtekt også, men ingen som tør å innrømme fordi de har enda lettere for å bli dømt i denne situasjonen 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #20 Skrevet 4. desember 2014 Er nok ganske mange menn som fantaserer om voldtekt også, men ingen som tør å innrømme fordi de har enda lettere for å bli dømt i denne situasjonen Er ikke så mange som du tror, er nok mer dere jenter som tror gutter elsker hard sex og bdsm osv. Dere lager deres egent bilde oppi hode og via media Anonymous poster hash: ef7b9...e97 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå