Gå til innhold

Reiser dere på ferie hvert år?

monja

Anbefalte innlegg

Dessuten synes vi det er synd å reise vekk fra Norge på den tiden det faktisk er fint her

Hvem har sagt at en tre ukers ferie må tas på sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gloria

Vi drar alltid på ferie. Synes det gjør godt å komme seg bort fra de omgivelsene vi er vant til.. og så er det jo alltid kos å komme hjem til sin egen seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt råd til å dra utenlands hvert år. Har flyttet mye og dermed også byttet jobb. Det er ikke så lett å få fast jobb alltid heller, så da har jeg ikke kunnet prioritere reising. Men i år hadde jeg fri hele påsken. Skal ikke ha ferie mer i år, men skal til Thailand eller Filippinene i februar!! Gleder meg stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nei, men jeg skulle ønske jeg gjorde det...

Fra jeg var 3år reiste jeg på ferie med familien hver sommer..

Etter endt utdanning, og med fast jobb da er det pån igjen med ferie hver sommer....*drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!

Gjerne flere ganger i året.

Selv da vi var lutfattige studenter klarte vi å skrape sammen til å dra utenlands.

Og nå har vi barn, men ingen planer om å slutte å reise.

Over hele verden, alltid til nye steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at det er mange som velger å reise mye! Særlig dere med barn. Jeg har vært med på ferier siden jeg var nyfødt. Nå er jeg 21. Har vært 1 år hvor jeg ikke har vært på ferie om sommeren. Typen min er ikke vant til å reise, og jeg merker han vet veldig lite om geografi og hva som er rundt omkring. Han er lite opptatt av det også, noe som er litt merkelig for meg ;) Så ta barna deres med på tur, la dem bli opplyste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ja, det blir alltid en eller annen ferie. Noen ganger bare langhelg, men det er kos det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sommeren er første gang vi ikke har reist bort. Og det er siste gang også håper jeg. For det mangler liksom noe. Føler det ikke har vært ordentlig ferie. Som par trenger vi å komme oss bort litt, late oss på stranden, spise god mat og drikke god vin etc. I de 7 årene vi har vært sammen har vi hatt minst én utenlandstur i året.

Forhåpentligvis blir neste prosjekt å nyte julen i Thailand. Det skal bli så nyyydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Ja, reiser på ferie hvert år, ofte flere ganger også. Det blir mest ukesferier til syden eller storbyweekender. Liker ikke være borte mer enn en uke - da er jeg lei og vil heller slappe av hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...