monja Skrevet 26. juli 2004 #1 Del Skrevet 26. juli 2004 Bare lurer på om dere reiser på ferie hvert år? Da jeg var mindre og reiste sammen med foreldre og søsken dro vi alltid på en 3 ukers ferie på sommeren, men nå som jeg har kommet for meg selv hender det bare sporadisk at mannen og jer drar på ferie. Vi kan selvfølgelig dra på korte turer, langweekend etc, men vi har aldri vært borte mer enn 2 uker i strekk - og det er mange år siden...... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. juli 2004 #2 Del Skrevet 26. juli 2004 Vi har i alle fall gjort det så langt og jeg håper virkelig vi kommer til å fortsette med det. Jeg føler ikke jeg har hatt ferie hvis jeg ikke har reist. Så et år uten noe reising høres helt forferdelig ut, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. juli 2004 #3 Del Skrevet 26. juli 2004 Blir litt sporadisk pga ustabil livssituasjon. Har aldri vært mer enn 1 uke på ferie, pga studier, feriejobbing, ikke krav på ferie osv. Håper det ordner seg på sikt, jeg er også vokst opp med 3 uker. Og det er jo det de sier man trenger for å slappe ordentlig av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #4 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg er ikke oppvokst med å reise bort, men jeg og samboeren min har vært på ferie hvert år siden vi ble sammen for syv år siden. Jeg merker at det hjelper så utrolig mye å komme seg bort litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 26. juli 2004 #5 Del Skrevet 26. juli 2004 Vi har ikke innarbeidet noen fast rutine med at vi reiser bort på 3 ukers ferie, men vi prøver i allefall å komme oss bort minimum 1 uke i løpet av året, et par år har vi også vært borte 2 og 2½ uke. Deilig å reise bort litt, men jeg synes det er ok å holde en del av ferien hjemme også, i allefall hvis man har sommervær. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. juli 2004 #6 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg reiser nok ett eller annet i løpet av året, på ferie, men hvor langt og hvor lenge varierer fra tur til tur. tre uker er det lenge siden jeg har hatt derimot, liker å dele opp slik at jeg heller kan ta flere mindre ferier i løpet av året jeg. vil nok gå inn for å komme meg bort litt hvert år, og ha en to til tre uker en gang i året uansett hva jeg gjør med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 26. juli 2004 #7 Del Skrevet 26. juli 2004 Har ikke vært så mye tid og penger til å reise på ferie for oss de siste årene desverre. Som student har jeg jo stort sett jobba i feriene, men det har blitt en del kortere ferier likevel. Når jeg kommer i jobb får vi sjansen til å reise mer. Gleder meg, for vi elsker å reise begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. juli 2004 #8 Del Skrevet 26. juli 2004 JA! Vi reiser på ferie hvert år. Siden sambo og jeg ble sammen har vi hatt minst en utenlandstur hvert år. Da vi var studenter var turene ikke så dyre, det ble interrail eller en ukestur. Men de siste to årene har vi spandert på oss tre ukers turer til eksotiske strøk på høsten. Mexico i forfjor og Sør-Afrika i fjor. I år blir det bryllupsreise til Thailand. Dette er noe vi velger å bruke pengene på. Vi har f.eks ikke bil og prioriterer heller å bruke pengene vi kunne brukt på bil på ferie. Man må reise mens man kan. Når man sitter der med flere småbarn er det ikke alltid så lett å komme seg lenger enn til Legoland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. juli 2004 #9 Del Skrevet 26. juli 2004 Vi prøver å komme oss på en 2 ukers tur hver sommer. Men det er ikke alltid økonomien tillater det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 26. juli 2004 #10 Del Skrevet 26. juli 2004 Vi reiser hvert år på ferie til utlandet. Håper vi kan fortsette med det. Vi er reiseGALE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. juli 2004 #11 Del Skrevet 26. juli 2004 Det spørs hva du regner som ferie. Vi reiser alltid et par turer til svigers på vestlandet og til mine foreldre i Nord-Norge i løpet av året. Utenlandsferier har vi ikke hvert år nei. Vi har pusset opp en del hver sommer, da går ferien og pengene til det. Dessuten synes vi det er synd å reise vekk fra Norge på den tiden det faktisk er fint her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #12 Del Skrevet 26. juli 2004 Har desverre ikke råd til det :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica. Skrevet 26. juli 2004 #13 Del Skrevet 26. juli 2004 Hjemmeifra er jeg vant til at vi har vært 3-4 uker på hytta om sommeren, og kanskje noen dager på tur. (F.eks Hunderfossen etc) Fra jeg ble 18 og fikk sommerjobb har jeg reist to uker til utlandet hvert år. Liker godt å reise, og kjeder meg fort om jeg har lenge fri hjemme. I år blir det to sydenturer (ikke om sommeren, tar de når det er kaldt og guffent hjemme), en tur for å besøke familie rundt om i landet, og ei langhelg i en eller annen storby. Nå bor vi i en forholdsvis liten leilighet, hadde sikkert vært noe annet om vi hadde prioritert hus. Da måtte vi sikkert brukt ferien til vedlikehold + at vi hadde hatt mindre penger å rutte med. Men vi verdsetter reising høyere enn hus etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 26. juli 2004 #14 Del Skrevet 26. juli 2004 Jeg reiser på ferie hvert år, vanligvis en tur på 3-4 uker og noen kortere. I år blir det to turer på to uker, en i mai og en i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 26. juli 2004 #15 Del Skrevet 26. juli 2004 Liker ikke å våre borte flere uker i strekk. Synes en uke om gangen er nok. Prøver heller å få til flere småturer på sommeren. I år har vi tatt to weekendturer pga av mannen ikke har krav på ferie (nettopp begynt i ny jobb). Selv har jeg noen venninneturer i vente. Skal også ta et par sydenturer seinere i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 26. juli 2004 #16 Del Skrevet 26. juli 2004 Vi pleide ikke å reise vekk hver sommer da jeg var liten, me de siste 8-9 årene har jeg alltid reist utenlands i 1-4 uker hver sommer. I år skal vi på bryllupsreise i 2 uker, men hvor er en overraskelse . Ellers har jeg vært en måned på Balkan og en langhelg i Barcelona i år. Regner med å ta en liten tur i vinter til Edinburgh. Vi elsker å reise . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #17 Del Skrevet 27. juli 2004 Jo her drar vi på ferie til utlandet hvert år. Det året vi fikk datteren vår reiste vi kun en week-end tur, men det var kos det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. juli 2004 #18 Del Skrevet 27. juli 2004 Det var meg ovenfor da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 28. juli 2004 #19 Del Skrevet 28. juli 2004 Da jeg var barn, var vi aldri på ferie, men må si at det har jeg tatt igjen siden Liker å reise, innland som utland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. juli 2004 #20 Del Skrevet 28. juli 2004 Vi pleier å reise bort 2 uker hvert år. I år blir det ingen utenlandstur, men vi dro to ganger i fjor da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå