AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei. Ønsker forslag til gode kirurger innen brystreduksjon. Jeg har lenge vurdert å operere, men ønsker jo det beste av det beste. Trenger ikke være en norsk kirurg, reiser gledelig til utlandet om det er det som må til. Har prøvd å søke litt på internett, men dukket mye forskjellig opp. Takk på forhånd. Anonymous poster hash: 2974e...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrixyGirl Skrevet 3. desember 2014 #2 Del Skrevet 3. desember 2014 Nå vet jeg ikke hvor du bor. Men jeg tok nettop brystreduksjon selv i Oslo, på aleris. Og hadde Hilde Bugge som kirurg. Er utrolig fornøyd med den behandlingen jeg fikk både før og etter. Og ikke minst resultatet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #3 Del Skrevet 4. desember 2014 Nå vet jeg ikke hvor du bor. Men jeg tok nettop brystreduksjon selv i Oslo, på aleris. Og hadde Hilde Bugge som kirurg. Er utrolig fornøyd med den behandlingen jeg fikk både før og etter. Og ikke minst resultatet. Synes du resultatet ble symmetrisk og ser normalt ut? Ser så mye rart på nettet når jeg søker, blir litt skeptisk. Har lenge vurdert å ta det, men er jo en stor avgjørelse. Anonymous poster hash: 2974e...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #4 Del Skrevet 4. desember 2014 Skal du offentlig eller privat? Odda sykehus har i mange år vært som Lærdal sykehus er på ortopedi, blant de beste.Anonymous poster hash: 555ab...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #5 Del Skrevet 5. desember 2014 Skal du offentlig eller privat? Odda sykehus har i mange år vært som Lærdal sykehus er på ortopedi, blant de beste.Anonymous poster hash: 555ab...fa3 Privat. Jeg vil ha det beste av det beste. Om jeg må spare ett par år til for å bli fornøyd, så gjør jeg gledelig det bare jeg er sikker på at kirurgen er veldig dyktig. Anonymous poster hash: 2974e...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrixyGirl Skrevet 7. desember 2014 #6 Del Skrevet 7. desember 2014 Synes du resultatet ble symmetrisk og ser normalt ut? Ser så mye rart på nettet når jeg søker, blir litt skeptisk. Har lenge vurdert å ta det, men er jo en stor avgjørelse. Anonymous poster hash: 2974e...4b7 Jeg er fornøyd. Leste mye før jeg tok den. Men formen er bra, eneste er at det er ca 2 mnd siden jeg tok den så jeg har ikke fått full følelse i dem enda. Men det regner jeg med at kommer tilbake. Fikk noen advarsler om at jeg ikke kom til å kunne bruke vanlige bher etter opperasjonen. Men kjøpte meg nettop to nye og passer perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2014 #7 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg er fornøyd. Leste mye før jeg tok den. Men formen er bra, eneste er at det er ca 2 mnd siden jeg tok den så jeg har ikke fått full følelse i dem enda. Men det regner jeg med at kommer tilbake. Fikk noen advarsler om at jeg ikke kom til å kunne bruke vanlige bher etter opperasjonen. Men kjøpte meg nettop to nye og passer perfekt Det er mange nerver som er kutter over. Det er forskjellig hvilken følsomhet man ender opp med etterpå, og det tar en stund før man vet det endelige resultatet på det punktet. Anonymous poster hash: 64c89...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrixyGirl Skrevet 7. desember 2014 #8 Del Skrevet 7. desember 2014 Det er mange nerver som er kutter over. Det er forskjellig hvilken følsomhet man ender opp med etterpå, og det tar en stund før man vet det endelige resultatet på det punktet. Anonymous poster hash: 64c89...978 I know. Kan ta mnd før. Har begynt å få tilbake følelsen men har ikke full enda. Hudnerver tar ca tre ganger lengden på å få tilbake følelsen så kan jo ta en del mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 9. desember 2014 #9 Del Skrevet 9. desember 2014 Ryddet for reklame. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå