Gå til innhold

Sliten og lei..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har dårlig inntekt, bor i kollektiv med tre andre som har god inntekt.. Jeg er sliten hele tiden, og stort sett trist. Jeg sover ofte for å få tiden til å gå. Jeg hater jobben min, må stå opp 04:30 de fleste dager og får ikke tilegg for det engang. tjener 125 kr timen.. jeg må sulte de 2 siste ukene før lønning. Jeg drikker ofte for å dempe smerten og sultfølelsen. Jeg orker ikke leve sånn her lenger. Jeg søker på mange jobber, men får ikke svar, eller så er stillingen besatt. Det er en ond sirkel. Jeg må jo jobbe for å få råd til husleie, men er så redd for at jeg knekker sammen snart pga den dårlige lønna. Jeg jobber 84%, studerer ikke. Hvordan skal jeg komme meg ut av dette? :(

Anonymous poster hash: 85f56...afb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt med drikking. Det løser to problem, pengeproblemet og slitsomhet/trettheten. Alkohol løser absolutt ingenting. Få noen du kjenner til å gå over din CV og søknaden før du sender den inn. Dersom du aldri får svar kan det godt hende det er så enkelt som at du ikke skriver gode nok søknader. Ta en tur på nav og hør med dem om arbeidskurs/søknadskurs.

Finn noe i livet du mestrer. Enten det er en hobby, trening eller hva som helst som kan gi deg positiv input i livet. Prøv å fokuser på noe positivt. Når en er nede i den negative spiralen er det vanskelig å se det positive, og å komme seg opp. Kanskje du bør ta en tur til legen, og sjekke om du mangler noe eller om det er noe han kan gjøre for å hjelpe deg.

Endret av Talbot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Er du sikker på at søknadene du skriver spisser seg inn mot utlysningsteksten?

Har du noe særlig relevant utdannelse og erfaring i forhold til de jobbene du søker på?

Kutt ned på alt av drikkevarer som du kjøper. Drikk bare vann frem til du får en annen jobb.

Spør NAV om de tror du kan få bostøtte hvis du søker om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...