AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #21 Skrevet 4. desember 2014 Her symtomer på kreft ifølge siden slapphet og økt hvilebehov tung pust hjertebank svimmelhet hodepine feber og tilbakevennende infeksjoner blåmerker, hudblødninger eller blødninger fra tannkjøtt hevelser i lymfeknuter, milt og lever vekttap nattesvetteAnonymous poster hash: f9b26...0e9 Dette er veldig generelle symptomer, som kan peke i svært mange retninger. Har du virkelig forstørret milt og lever? Det er heller ikke noe spesifikt tegn på kreft. Det er vanskelig å undersøke slikt på seg selv, og særlig om man ikke vet hvordan det skal kjennes. Det finnes veldig mange årsaker til de symptomene du beskriver som er langt mer sannsynlige enn kreft. La legen din gjøre jobben sin, og prøv å koble ut tankene. Du kan ikke diagnostisere deg selv. Alt du gjør er å skremme deg selv, og det er veldig lite nyttig.Anonymous poster hash: 4ab4f...072
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #22 Skrevet 4. desember 2014 Mistenker legen blodkreft på en 17 år gammel persom så tar han ikke blodprøver og venter på svar, men han sender hele pasienten på sykehus og får tatt nødvendige prøver der og da. Legen tar da gjerne blodprøver som kan analyseres på et legekontor før han skriver innleggelsespapirer. Blodkreft går du heller ikke med i lang tid før du får symptomer i så ung alder. Du får og langt mer alvorlige symptomer enn det du prøver å liste opp. Om du virkelig innbiller deg at du har blodkreft eller om du ha ropprettet denne tråden for "morro skyld" er umulig å vite, men dette er så pass alvorlig at man tuller ikke med slike diagnoser!Anonymous poster hash: 4a2be...c72 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2014 #23 Skrevet 4. desember 2014 Om du virkelig innbiller deg at du har blodkreft eller om du ha ropprettet denne tråden for "morro skyld" er umulig å vite, men dette er så pass alvorlig at man tuller ikke med slike diagnoser!Anonymous poster hash: 4a2be...c72 Jeg tror heller ikke TS har blodkreft basert på disse vage symptomene. MEN når det er sagt, så får folk leukemi i Norge. Jeg er selv mor til et barn som fikk kreft, og dessverre er det slik at mange former for barnekreft blir oppdaget svært sent pga at folk rundt (om dessverre ofte også legene) ikke tar symptomene på alvor. Det er jo så sjelden det inntreffer, at de ikke tenker på å utrede for akkurat det. Men det skjer omtrent en gang annenhver dag at et barn eller en ungdom får kreftdiagnose i Norge. Jeg synes det er viktig å være oppmerksom på symptomer, og det må være lov å lure på om man kan ha fått kreft. Selv om sjansen for det er veldig, veldig liten. Anonymous poster hash: 00796...2d1
Kosemose Skrevet 4. desember 2014 #24 Skrevet 4. desember 2014 Kjære TS Jeg stenger tråden din nå. Det er ingen her på Kvinneguiden som kan vite noe om din helsesituasjon, og spørsmålene dine er av en slik art at du må ta de med legen din. Her på anponymt forum har vi ingen mulighet til å vite noe om kompetansen som ligger til grunn for svarene du måtte få, og i din situasjon der du er redd for en alvorlig diagnose er det bedre for deg å ta det med helsepersonell enn å få anonyme svar på forum. jeg ønsker deg lykke til, og håper du får klarhet i spørsmålene dine. mvh Kosemose, mod
Fremhevede innlegg