AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #1 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei. Noen som har forslag til en bærbar dagslyslampe? Dvs en som man kan ta med seg på bussen etc om morgenen. Takk for svar Anonymous poster hash: 619af...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #2 Del Skrevet 3. desember 2014 lysterapibriller; http://www.lysterapi.dk/Produkter/lysterapi-lamper/Sarlige-lysterapi-produkter/Luminette-lysterapi-briller/ Anonymous poster hash: 58768...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #3 Del Skrevet 3. desember 2014 Du kan ikke akkurat sitte på bussen og bruke en dagslyslampe!Anonymous poster hash: 5daae...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #4 Del Skrevet 3. desember 2014 Du kan ikke akkurat sitte på bussen og bruke en dagslyslampe!Anonymous poster hash: 5daae...bd6 Men du kan bruke lysterapibriller, som nevnt i linken over Anonymous poster hash: 58768...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg har de brillene og er fornøyd. Men hadde aldri brukt dem på bussen. Bruker dem mens jeg kler meg, lager og spiser frokost. Slipper å sitte i ro likso. Får ikke sminka meg med dem bare.Anonymous poster hash: 9d799...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #6 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg har de brillene og er fornøyd. Men hadde aldri brukt dem på bussen. Bruker dem mens jeg kler meg, lager og spiser frokost. Slipper å sitte i ro likso. Får ikke sminka meg med dem bare.Anonymous poster hash: 9d799...50e Hvorfor hadde du ikke brukt dem på bussen? Fordi det kan virke forstyrrende på andre, eller fordi det ser corny ut? Anonymous poster hash: 58768...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå