AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Del Skrevet 2. desember 2014 18 år og ved skjedeåpningen har det klødd og svidd i 4 dager nå! Hva kan være årsaken, og hva kan evt få det bort? Store irritasjoner så jeg setter pris på svar Anonymous poster hash: 7f43a...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Del Skrevet 2. desember 2014 Om du nettopp har begynt på p-piller kan det være dem, det fikk jeg. Helt grusomt:P Om ikke ville jeg nok dratt til legen, kjipt som det er. Anonymous poster hash: 3957f...3b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Claude Skrevet 2. desember 2014 #3 Del Skrevet 2. desember 2014 Mest sannsynlig er det snakk om en soppinfeksjon i kjeden og/eller ved kjedeåpningen. Dette er helt ufarlig og veldig lett å behandle, men kan riktignok være veldig plagsomt når det står på som verst. Ta deg en tur på apoteket og se/evt spør etter canesten. Dette er en krem som skal smøres rundt kjeden, samt en stikkpile du putter opp i kjeden på samme vis som en tampong Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå