Gå til innhold

Fitta hennes lukter vondt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min erfaring er at de som mener at høna er "selvrensende" er de som stinker aller verst. Lukter greit nok utvendig, men saften som kommer ut derfra er skikkelig sur.

Anonymous poster hash: e7765...726

Tror du jenter står med en flaskekost oppi der? Man vasker rundt åpningen og rundt forbi der, men det er vel ingen som vasker INNI! Er man nøye og vasker seg, så lukter det ikke!

......... Jeg mister troen på menneskeheten.

Hilsen "stilig og mykt og lukter godt".

Anonymous poster hash: 87253...11a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du jenter står med en flaskekost oppi der? Man vasker rundt åpningen og rundt forbi der, men det er vel ingen som vasker INNI! Er man nøye og vasker seg, så lukter det ikke!

......... Jeg mister troen på menneskeheten.

Hilsen "stilig og mykt og lukter godt".

Anonymous poster hash: 87253...11a

Hvorfor ikke vaske inni?. Er jo faen meg bare en kanal. Selvrensende my ass. Ligger nok litt av hver rester der. ekkelt

Anonymous poster hash: 6fed6...9f7

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet

Be henne vaske seg før dere har sex da vel. Ikke noe verre enn det.

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Hvorfor ikke vaske inni?. Er jo faen meg bare en kanal. Selvrensende my ass. Ligger nok litt av hver rester der. ekkelt

Men du trenger da ikke være borti musa til andre ;) Når det er så ekkelt. Hold deg til peniser du.

Endret av Hummels
  • Liker 1
Skrevet

har hatt samme problemet med mange jenter. Tror ikke de helt vet hvordan de skal vaske seg eller holde seg rene. Har vært dealbreaker for meg mange ganger. Rett og slett ekkelt. Ta og vask dere litt bedre jenter. Det er lov å lukte litt på seg selv, lukter du gammel fisk så gå å sjekk deg.

Det ironiske er at både sopp og bakteriell vaginose ofte kommer av for mye vasking..

Anonymous poster hash: ed2ee...435

• Liker 2
Skrevet

Mange artige svar her x)<br /><br />Bakteriell vaginose kommer som regel av en ph-forandring i underlivet og ikke at for lite / for mye vask. Og det er ikke alltid lett å bli kvitt, da det gjerne kommer tilbake flere ganger når man først har fått det en gang.

Anonymous poster hash: d5d22...c82

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du ble oppdratt. Men i min familie forteller man ikke noen at fitta deres lukter vondt. Hun bør da faen meg kunne kjenne det selv.

Hahahaha,Den siste som kjenner ubehagelig kroppslukt er jo personen som lukter,er jo vitenskapelig bevist.Klart man må gi beskjed.På en snill måte selvfølgelig.Eller slutte stikke tunga si i andres saker :-)

Anonymous poster hash: 1b80a...22f

Skrevet

Gutter..fitta den er så selvrensende den at har det vært et par karer noen timer før deg og dumpet sæden sin der inne, så er fitta så selvrensende at den har fjernet all cumen der på magisk vis.

Anonymous poster hash: 807bc...e33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...