Gå til innhold

Fitta hennes lukter vondt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått meg kjæreste. Problemet er at jeg elsker å slikke fitte og fitta hennes lukter tørrfisk. Jeg vurderer seriøst å slå opp med henne... Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der var du igjen, ja.

• Liker 8
Skrevet

hinte om at hun kan ha bakteriell vaginose. det er en tilstand som er lett å fikse, men da må du faktisk si ifra til henne.

Anonymous poster hash: dedf0...fea
  • Liker 1
Skrevet

Hun vet jo mest sannsynlig om det selv, og får kanskje behandling allerede. Hvis ikke hun vet det og ikke du er mann nok til å si fra så får du leve med det eller slå opp.

Anonymous poster hash: 8245b...951

• Liker 1
Skrevet

Hun vet jo mest sannsynlig om det selv, og får kanskje behandling allerede. Hvis ikke hun vet det og ikke du er mann nok til å si fra så får du leve med det eller slå opp.

Tror du virkelig at han hadde sluppet til der hvis hun vet at det lukter? Neppe!

Anonymous poster hash: 635f7...004

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du ble oppdratt. Men i min familie forteller man ikke noen at fitta deres lukter vondt. Hun bør da faen meg kunne kjenne det selv.

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du ble oppdratt. Men i min familie forteller man ikke noen at fitta deres lukter vondt. Hun bør da faen meg kunne kjenne det selv.

Okei, siden det å være ærlig utgår går du leve med det eller dumpe henne da.

Skrevet

Her får bare ts lukke nesa og akseptere at fitter lukter litt rart. Husk, det er et hull. Mye vanskeligere å rengjøre enn en kuk.

Anonymous poster hash: 807bc...e33

Skrevet

Eksen min var sånn. Hun nektet å la seg undersøke da. Var ikke mye fristende.

Anonymous poster hash: d13c5...b1e
Skrevet

Her får bare ts lukke nesa og akseptere at fitter lukter litt rart. Husk, det er et hull. Mye vanskeligere å rengjøre enn en kuk.

Anonymous poster hash: 807bc...e33

1. Det lukter ikke rart.

2. Det er ikke et hull.

3. Det rengjør seg selv.

Anonymous poster hash: 734b7...7c9

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner, samt svar på dette.

- Avalon, mod

Skrevet

Dump a.

Anonymous poster hash: b09b1...0ce

Skrevet

Kjøp deg en neseklype. Mindre ubehag for deg, og hun tar sikkert hintet.

Skrevet

1. Det lukter ikke rart.

2. Det er ikke et hull.

3. Det rengjør seg selv.

Min erfaring er at de som mener at høna er "selvrensende" er de som stinker aller verst. Lukter greit nok utvendig, men saften som kommer ut derfra er skikkelig sur.

Anonymous poster hash: e7765...726

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at de som mener at høna er "selvrensende" er de som stinker aller verst. Lukter greit nok utvendig, men saften som kommer ut derfra er skikkelig sur.

Tull og tøys. Vasker med vann utenpå ellers ikke. Lukter søtt og godt.

Anonymous poster hash: ed887...905

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du man skal gjøre da? Spyle inni og få sopp?

Det skal ikke lukte surt. Utsiden må vaskes, inni vasker seg selv.

• Liker 4
Skrevet

Du får rett og slett fortelle det til henne på en fin måte. Det er veldig sannsynlig at hun ikke er klar over det selv engang.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

- Avalon, mod

Skrevet

Ikke hvis man er frisk.

Anonymous poster hash: 9bfa8...02b

Skrevet

Jeg har fått meg kjæreste. Problemet er at jeg elsker å slikke fitte og fitta hennes lukter tørrfisk. Jeg vurderer seriøst å slå opp med henne... Hva skal jeg gjøre?

har hatt samme problemet med mange jenter. Tror ikke de helt vet hvordan de skal vaske seg eller holde seg rene. Har vært dealbreaker for meg mange ganger. Rett og slett ekkelt. Ta og vask dere litt bedre jenter. Det er lov å lukte litt på seg selv, lukter du gammel fisk så gå å sjekk deg.

Anonymous poster hash: 6fed6...9f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...