Gå til innhold

Tror jeg har sopp.. Hva sier jeg til daten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr i snart 3 mnd.

Uheldigvis har jeg vert syk nesten hele tiden. Den siste tiden gikk jeg på en kraftig penicillinkur og var så dårlig at jeg sovnet på sofaen hans på hver eneste date vi hadde.

Han er så snill og god, passet på meg og prøvde å hjelpe. En skikkelig god gutt har jeg funnet meg :)

Jeg er nettopp ferdig med kuren og endelig har det virkelige datinglivet vårt begynt. Mye god sex og lange koselige kvelder sammen. Jeg ser han storkoser seg, er glad for å kunne ta på meg uten at jeg er øm i hele kroppen. Han nevner ofte at han er så glad for at jeg er bedre og han liker sexen vi har.

Problemet er at nå tror jeg at jeg har fått sopp i underlivet.. Dette kommer nok av kuren jeg gikk på, det har iallefall skjedd før.

Jeg tørr ikke si til han at jeg har fått sopp og burde ta en kur med Canesten.

Noen gode forslag til at jeg ikke kan ha sex? Hvor lenge kan jeg ikke ha sex egentlig? Jeg kan ikke si jeg har mensen, for det hadde jeg nettopp..

Jeg klør ikke i underlivet, men det lukter noen dager og noen dager er det tykk/klumpete utflod. Når jeg ser i speilet der nede ser det ut som hudlaget rett innenfor kjeden har vert for lenge i fuktig klima hvis dere forstår hva jeg mener? Grålig liksom..

Tips? :(

Anonymous poster hash: 6955a...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger jo ikke si direkte at du har sopp, men at kuren din har ført med seg noen problemer så du ikke kan ha sex på en uke (eller hvor lang tid det tar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får soppinfeksjon relativt ofte, og da sier jeg til typen at jeg har fått en ubalanse eller infeksjon i tissen (haha) på grunn av medisiner eller mensen. Pleier aldri si sopp direkte, for det høres jo rimelig ekkelt ut selv om det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere har hatt sex uten beskyttelse er han trolig smittet og bør selv behandles. Om ikke kan dette bli en evig runddans for dere. Han smitter deg når du er ferdig behandlet. Det er bare å si at bruk av antibiotika har gjort at du har fått sopp og at dere begge må behandles for det.

Anonymous poster hash: e7726...1f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Grunnen til at jeg ikke ønsker å si noe er at jeg føler jeg alltid er syk.. Alltid er det noe galt med meg. Aldri kan vi gjøre det han ønsker pga meg (matretter pga jeg blir dårlig, altiviteter for jeg er utslitt, være med venner for jeg er utslitt, bade i basseng for det er bakterier der som er farlige for meg..)

Så nå når vi de siste dagene endelig har fått kjent på den gode følelsen, at jeg har energi og endelig vil ha sex igjen så skal jeg få problemer med underlivet! :(

Ringte til gynekologen men de hadde stengt i dag. Tenkte å spørre om å få komme på en test og hva jeg kan gjøre.

Er bare så lei.. Må jeg si det til han? Hva må han gjøre hvis han har sopp (er det tabletter)?

Hvordan skal jeg si det? Dette er den første jeg har vert så lenge "sammen" med. Og jeg er 24...

Anonymous poster hash: 6955a...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...