AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Del Skrevet 2. desember 2014 Hei og god kveld:-) Har et ubehag i blære og urinrør, vanskelig å forklare, men som en lett svie stikking...er livredd for at det kan være kreft i blæren.det er ikke urinveisinfeksjon, det hadde jeg for en måned siden..lurer på hvorfor jeg har det slikt, og er selvfølgelig redd for kreft, har nevnt problemet for legen, og han mener det ikke er farlig..noen som har det slik, eller kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 0a014...b7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 2. desember 2014 #2 Del Skrevet 2. desember 2014 Du vet du kan få urinveisinfeksjon flere ganger på rad? Kanskje det ikke ga seg helt sist, så det har kommet tilbake.. trenger ikke å føles likens heller. Ville tatt en test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #3 Del Skrevet 2. desember 2014 Du vet du kan få urinveisinfeksjon flere ganger på rad? Kanskje det ikke ga seg helt sist, så det har kommet tilbake.. trenger ikke å føles likens heller. Ville tatt en test Har tatt for en uke siden, og den var negativ. Anonymous poster hash: 06d04...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Del Skrevet 2. desember 2014 Deg igjen!? Nå har du skrevet mange slike tråder! Anonymous poster hash: 0aae6...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #5 Del Skrevet 2. desember 2014 Har vi ikke hatt en tråd på det samme for kort tid siden?Anonymous poster hash: 38f4f...0a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #6 Del Skrevet 2. desember 2014 Meg igjen? Er det ikke fritt å skrive så mange innlegg som man vil eller????Anonymous poster hash: 06d04...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #7 Del Skrevet 2. desember 2014 Btw har ikke laget samma innlegg før, første gang jeg nevner det her på kg.. Ts.Anonymous poster hash: 06d04...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #8 Del Skrevet 2. desember 2014 Det kan allikevel være UVI selv om du hadde negativ for en uke siden. Be om utredning om du er bekymret. Ikke værmså redd for kreft:)Anonymous poster hash: e3400...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #9 Del Skrevet 2. desember 2014 Det kan allikevel være UVI selv om du hadde negativ for en uke siden. Be om utredning om du er bekymret. Ikke værmså redd for kreft:)Anonymous poster hash: e3400...14d Det er ikke smerter når jeg tisser.Anonymous poster hash: 06d04...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #10 Del Skrevet 2. desember 2014 Det er ikke smerter når jeg tisser.Anonymous poster hash: 06d04...8fe Man trenger heller ikke å ha smerter når man tisser for å ha uvi. Noen gangen må også prøvene sendes inn til dyrkning for å oppdage at det er infeksjon. Ikke alltid det slår ut på stix. Men når har du vondt da? Du sier at du plages med det.. Anonymous poster hash: e3400...14d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #11 Del Skrevet 2. desember 2014 Man trenger heller ikke å ha smerter når man tisser for å ha uvi. Noen gangen må også prøvene sendes inn til dyrkning for å oppdage at det er infeksjon. Ikke alltid det slår ut på stix. Men når har du vondt da? Du sier at du plages med det.. Anonymous poster hash: e3400...14d Det jeg mener er ikke den vanlige smerten du får i blæren når du har tissa, når du har uvi. Anonymous poster hash: 06d04...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillicious Skrevet 3. desember 2014 #12 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Er veldig sikker på at du har UVI jeg da, men. Sitter du der og tror det er noe så alvorlig som kreft så dra til legen da vettu Endret 3. desember 2014 av Sillicious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 3. desember 2014 #13 Del Skrevet 3. desember 2014 Hvis du er redd for kreft, må du gå til legen. Men de fleste av oss opplever mye forskjellig ubehag gjennom livet, og som oftest er det ufarlige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leini Skrevet 3. desember 2014 #14 Del Skrevet 3. desember 2014 Ha deg til legen og ta UVI test du. Jeg har hatt det et par ganger og de var helt forskjellige.. Uansett å ikke vite er det verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå