AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #1 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg har en kjæreste som har gått mye ned i vekt det siste halve året. Han har fått kostplan hos lege for å stabilisere vekten og har vært veldig flink til å følge denne og oppnådd det han skulle i løpet av to måneder. Selv har jeg slitt med spiseforstyrrelser tidligere og jeg føler at jeg burde ha samme viljestyrke som kjæresten til å ta kontroll over vekten, som jeg føler har blitt et problem etter at jeg ble "frisk." Jeg har sett hvordan han har spist akkurat det legen satte på kostplanen, selv om han hadde lyst til å gkøre noe helt annet. Samtidig har jeg sett hvor fin kroppen hans har blitt. Jeg føler jeg har en putemage og små valker på ryggen som jeg gjerne skulle vært kvitt. I tillegg har jeg ridebukselår og syns kinnene er blitt så fete og oppblåst. Jeg merker også på toppene og blusene mine at armene er tykkere. Spesielt merket jeg det når jeg tok fram vinterjakken fra sist vinter, idag når snøen kom i Oslo. Jeg er veldig usikker på om jeg virkelig er fet eller om jeg bør forsøke å akseptere at jeg er "frisk" og derfor må se fet ut. Jeg føler spesielt ansiktet, magen og de tykke lårene plager meg veldig. Brystene er igrunn bedre enn da jeg slet med maten, men jeg er så skeptisk til overarmene. Jeg spør legen som sier "alt er fint" men jeg er sikker på at han lyver. Jeg har også snakket med kjæresten som bare ble lei seg og sa jeg ser så fin ut. Men jeg føler at alle lyver. Hvordan kan jeg finne ut hva som egentlig er sannheten? Høyde 167 Vekt 65 ~Fortvilet AB~ Anonymous poster hash: bc90e...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #2 Del Skrevet 2. desember 2014 Bump. Anonymous poster hash: bc90e...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rockejenta Skrevet 2. desember 2014 #3 Del Skrevet 2. desember 2014 Ut i fra hva du sier du veier, så kan jeg ikke tro at du er fet. Det høres ut som en normal vekt. Kjæresten din og legen din har nok rett. Det kan være at kjæresten din sin kostplan og fokus på å gå ned i vekt kan ha trigget spiseforstyrrelsen din eller noe av den tankegangen? Har slitt med slikt selv, så vet hvordan det føles.. Men jeg tviler som sagt sterkt på at du er fet Du høres helt normal ut. Om det ikke endrer seg, kanskje du burde snakke med noen? Virker som om du ikke er helt ferdig med spiseforstyrrelsen.. Ønsker deg alt godt videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #4 Del Skrevet 2. desember 2014 Din vekt i forhold til høyde viser at du er normalvektig og det er sannheten. Anonymous poster hash: ad002...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #5 Del Skrevet 3. desember 2014 Du har en flott vekt, TS. Hva med å trene litt styrke så du føler du får strammet deg opp? Anonymous poster hash: 97a52...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå